Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är mitt fyllenick?
själv har jag glömt.
Åldern. Eller spriten.
Vem är mitt fyllenick?
själv har jag glömt.
Åldern. Eller spriten.
Är du hens fyllenick? Eller är hen ditt?
Livets stOra frågor
Allt med procent funkar.Jag vill! Jag har ingen jag är fyllnick åt. Gillar du portvin?
*tänkte inte på det*Du kanske ÄR nåns fyllenick?
![]()
[
Hallå, det är bara jag som är bukemaffian. Officiell dessutom! Jag har öppet utsetts till det i en diskussionstråd! Jag släpper inte den posten frivilligt! Vill någon joina är det vanlig ansökan som gäller, med cv och hela baletten som gäller. Så det så.
Allt med procent funkar.
Utom whisky.
sniff sniff sniff sniff......Du och jag sistah! Har du luktat på glöggen än?
Nope! Det var bara jag!Just det! Trodde Bläckan var med där också.
sniff sniff sniff sniff......
fast det är väldigt lite procent i glögg. Om man inte häller i nåt roligare.
Nope! Det var bara jag!![]()
Åhh, en whisky vore gott! Har en flaska casket strenght, sen får jag vara mitt eget fyllenick. Eller om den flaskan mest var för utvärtes bruk? Äh, Nac Mac Feegle!Allt med procent funkar.
Utom whisky.
Det är väl hens fyllenick allihop!?Jag trodde bläckis var tillbaka, men nä. Det var bara hennes avatar. Hur nu det gick till.
Ja jag är skitstolt! Bukemaffian liksom, som jag undrat, som så många har undrat och alla teorier och diskussioner om det - liksom det är ju jag som är myten, legenden, honungen på buke!Respekt! Fatta vad mycket det skrivits om det genom åren![]()
TOLV flaskor cognacMan gör egen och spetsar med cognac
Jag fick 12 flaskor i år, tappade upp dem idag.
@mandalaki @niphredil
Det handlar om en hal typ måste betonas. Jag tror ju att @mandalaki har typ ett godislöfte - inget buke på en viss tid eller ett visst datum. Så wait and see!kan inte du i egenskap av den fruktade bukemaffian få bläckan att slingra sig hit? Och ta med niffe är du snäll.
TOLV flaskor cognac![]()
Var bor du?