Du saknas mig

[

Hallå, det är bara jag som är bukemaffian. Officiell dessutom! Jag har öppet utsetts till det i en diskussionstråd! Jag släpper inte den posten frivilligt! Vill någon joina är det vanlig ansökan som gäller, med cv och hela baletten som gäller. Så det så.
Ska CV:t skickas i PM här på Buke, eller på annat sätt?

@Scata @Jeps antyder ni att jag är en hund!?!

Hrmpf.

Efter allt jag gjort för er. Men men. Tänk inte på mina eller Bläckis känslor. för att inte tala om Niffes.

Ska CV:t skickas i PM här på Buke, eller på annat sätt?

Öppet. Så vi andra kan sno det som är bra.

Precis. Öppet. Och bifoga exelark med inloggningsnamn/användarnamn och lösenord på alla era konton ni har på nätet. Glöm inte cvc-koden till era betalkort.
Referenser från minst tre moderatorer på minst tre forum krävs också. Då är buke inte medräknat, för där härskar jag och ingen annan.
PK-maffian har kanske andra ansökningsrutiner, det vet jag inget om eftersom jag inte tillhör den. Tror jag?

Precis. Öppet. Och bifoga exelark med inloggningsnamn/användarnamn och lösenord på alla era konton ni har på nätet. Glöm inte cvc-koden till era betalkort.
Referenser från minst tre moderatorer på minst tre forum krävs också. Då är buke inte medräknat, för där härskar jag och ingen annan.
PK-maffian har kanske andra ansökningsrutiner, det vet jag inget om eftersom jag inte tillhör den. Tror jag?

Efter vad jag förstått (fast särskilt smart är jag ju inte, så Gud Fader Allsmäktig vet väl hur mycket jag "förstår" egentligen) så är man med i PK-maffian automatiskt, i samma ögonblick man inte är överens med någon om någonting. Så du, som är så vän och mjuk, är självklart inte med! :)

Jag har hittat Bläckis och Kostas!!!!
10868275_1068126086561305_9170200091939807054_n.jpg

Åh, jag tänkte att det handlar om vem en inte är överens med? Typ en manlig sverigedemokrat, då är du självskriven i PK-maffian. Eller om du använder ordet hen.

Mja, det handlar kanske om prio för inträde? Visst, en kvinna som säger emot en man (:eek::confused::eek: ... :() - eller en kvinna som säger emot en riktig, antifeministisk kvinna - får såklart vip-spår. Detsamma om osämjan handlar om något slags inkluderande eller öppenhet. Men jag tror nog (och igen, reservation för min lilla, lilla hjärna) att precis vilket ämne som helst, även huruvida en gräsklippare är bättre än en annan, lätt kan landa i utdelat medlemskap?

Exempel
X: Jag har köpt en ny gräsklippare idag!
Y: Vad kul, vad blev det för nåt?
X: En Tjotahejtiapparat! :up:
Y: Va? Varför det? Har du inte sett att jag har en Maskintingest?!
X: Öh, jo? Men jag tyckte att en Tjotahejtiapparat passade mig och min gräsmatta bättre...
Y: Vaddå? Vi är ju grannar! Vi har precis likadan gräsmatta! Vad är det du försöker säga egentligen?!
X: Va, nä, jag menar inte att det är nåt fel på en Maskintingest! Jag gillar bara THAn bättre...
Y: Har du något att klaga på min gräsmatta, va? Eller hur mycket min MT låter? Det ska jag säga dig, att man får faktiskt göra vissa eftergifter för äkta kvalitet! Men du har väl gått på nåt säljsnack om bränsleförbrukning eller slavfabriker, du.
X: Slavfabriker!? Vad pratar vi om???
Y: Jävla PK-nisse. Nu är det Grannfejden nästa! :rage:

Typ så? :)

Midvinternattens köld är svår.
Tio små bukefalister i djupa grubbel går.
Rävspel i annars forum vitt,
moderator klipper trådar av på mitt.
i forum letas spår och tecken men uppslag snart tryter
om natten man i egen svett flyter.

Grubbel, fundering och trådar långa
ingen vet och spekulationer är många
Mandalaki och Niphredil,
vad är detta för stil
tal om både det ena, det andra och även om en grek
detta är värre än den värsta ulvlek!

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2