Fin avatar förresten, @Monsterelände Den förra har alltid gjort att jag nästan brutit ihop i tårar.
Hahaha, tack! Ja, den förra är verkligen Ett Monsters Lidande, jag kommer faktiskt inte ihåg varför jag bytte till den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin avatar förresten, @Monsterelände Den förra har alltid gjort att jag nästan brutit ihop i tårar.
Vad är det för ras på monstret? Det ser så farligt ut.Hahaha, tack! Ja, den förra är verkligen Ett Monsters Lidande, jag kommer faktiskt inte ihåg varför jag bytte till den.![]()
![]()
Ett y-namn alltså. Ja, det hade man ju kunnat räkna ut
Är de snälla?
Låter ungefär som jag dåDäremot är de flesta ganska burdusa och klumpiga, vill upp i ansiktet, sitta i knät, osv - så det kan vara jobbigt att hälsa på dem även om de är snälla.![]()
@Mammas! Jag fick just en like av mammas
Det gör inget att det gällde det enda inlägg på buke där jag någonsin hållit käften (på 17 år ...)
Att det till och med skrämde hit dig igen visar ju bara på kraften!Måste ju likea det oväntade!![]()
Att det till och med skrämde hit dig igen visar ju bara på kraften!
Här tror man att man ska åtstadkomma något med att plita bortåt en femtitusen inlägg. Och så är det när man kniper igen som det händer.
(Varmed jag menar att det är roligt att se dig igen!)
Erkänn att du suttit här i lönndom dag ut och dag in och väntatTack detsamma!Det värmer hjärtat när notisen säger "mandalaki taggade dig i ett inlägg i tråden Relationer Du saknas mig."
![]()
![]()
Erkänn att du suttit här i lönndom dag ut och dag in och väntat![]()
Åh fan, var det du? Jag har trott att det var en skata.....i björken utanför ditt fönster!![]()
Nej, det är en @KoltrastÅh fan, var det du? Jag har trott att det var en skata.
Ja, det är också någon man gillarNej, det är en @Koltrast
Ja du ser, allt som sitter i björken utanför är bra skit.Ja, det är också någon man gillar![]()