Hallå där - inte trådkapa...Vilken poesi! Släng dig i väggen, @Ranelid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå där - inte trådkapa...Vilken poesi! Släng dig i väggen, @Ranelid!
Mäh... Barret vill varken bli häckad eller hängd på. Jag har de här vassa nålarna av en orsak, vet ni väl? Inte sjysst att skryta med att man fått sig något (genom att visa upp resultatet) när Barret inte kan minnas sist kotten fick sig nån action
Hallå där - inte trådkapa...Det finns redan en poesi-tråd där detta hör hemma i
![]()
För din skull skola jag återkomma som ett ghost of christmas past när du minst anar det...Fast jag vill ha tillbaka @niffe också.![]()
För din skull skola jag återkomma som ett ghost of christmas past när du minst anar det...
Nu lovar jag att vara snäll ända till .... PÅ LÖRDAG![]()
Ja allt kan ju inte vara perfektJaaaaaaa!!! Trots att @Mammas är här!!
Jag sa inte vilken lördag. Det kanske var förraPff! Riiight!
![]()
(Jag är så upphetsad att jag skrev perkt)
Fan nu ser jag!
(Förklaring: Ville ha en sensuell smiley i och med att du skrev "upphetsad". Det där var det enda jag kunde hitta)
Haha! Skulle inte förvåna mig!(Fast istället får jag kanske avdrag)
Ey @niffe du ändrade! Jag trodde du skrev med dold text. Nu framstår ju jag som en idiot (för första gången på 50 000 inläggFan nu ser jag!![]()
Oroa dig inte, du framstår alltid som en idiot!Ey @niffe du ändrade! Jag trodde du skrev med dold text. Nu framstår ju jag som en idiot (för första gången på 50 000 inlägg)
Typiskt dig att överdriva. Du är säkert inte ens en bläckfisk.Edit: jag ljög, det var visst bara 47 000.
Men klockan är är bara fem, jag kan vara uppe i 50 innan dagen är slutOroa dig inte, du framstår alltid som en idiot!
Ps. Jag hade inte gjort dold text, utan la till förklaringen efteråt - förmodligen precis som du klickade på min citatknapp.
Typiskt dig att överdriva. Du är säkert inte ens en bläckfisk.
(Förklaring: Ville ha en sensuell smiley i och med att du skrev "upphetsad". Det där var det enda jag kunde hitta)
Försökte googla fram en åt dig. Fullträff :
![]()
...![]()
Jag googlade "sensual smiley" och fick fram detta:Försökte googla fram en åt dig. Fullträff :
![]()
...![]()
Jag googlade "sensual smiley" och fick fram detta:
![]()
You're welcome.