Det där har jag också drömt för länge sen, minns det var någon som pekade med en pistol rätt mot mitt huvud och fyrade av. Sen blev allt svart och efter en stund hördes applåder. Tydligen befann vi oss på någon sort scen och det var någon teater, men det hade varit en riktig pistol som var laddad. Minns när jag vaknade så vart jag en aning förvirrad, det hade känt så verkligt (även om jag inte vet hur det är att dö).
Nu var det längesedan jag hade en sån dröm tack och lov.
Nu imorse drömde jag att jag varit på resa på Irland och skulle egentligen vara kvar där ett tag till, men hade lovat någon att jag skulle besöka dom en specifik dag, hemma hos dom i Ryssland. Så reste från Irland till Ryssland, besökte dom i någon lägenhet. Allt var så knepigt, svårt att förklara. Det var tjejen jag skulle besöka och hennes kille försökte bjuda mig på vodka i dricksglas och sa att det var vatten och gott.
De bodde i något konstigt lägenhetskomplex med galler vid ingången.
Det visade sig att det var ett fängelse. Så jag skulle åka hem så fort som möjligt. Så tar mig till Moskvas flygplats, där stöter jag på problem. Trots att jag flugit så har jag visst med mig min bil, och sen visste jag inte om jag skulle flyga till Sverige eller till Irland (hade en sak jag glömt medvetet där för jag skulle åka tillbaka), men när jag kollade priserna så var det sjukt dyrt. Enkelbiljett låg på 600 000kr.... och flygresan skulle ta 14 timmar, trots att det var direkt flyg, så bestämde mig för att åka direkt till Sverige och ta Irland senare. Då var ju bara problemet, hur får jag med mig bilen?
Sen vaknade jag.