Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, vad pysslade han med vid insläppet? Kan ju inte bara hålla på att springa omkull sådär. Hur känns att ban sitta på nu, fräsch?
Så du tror att han haft något tokigt länge?
Hoppas att han känns bättre efter lite metacam!
Just de riktigt höga och de riktigt låga hältorna är de allra svåraste:/. Har ju pratat mycket med min vän som är veterinär om Juno och vi har varit överens om att det enda man kunnat göra är att fortsätta rida tills han blev halt. Är helt omöjligt att göra utredning annars för nåt går alltid att hitta, men hur ska man veta att det man då hittar är orsaken. Suck, ibland är det sjukt svårt med hästarna.
Mooi: Hoppas det funkar nu med din kille! Håller tummarna!
Kl
Här har det varit emotionell bergochdalbana. Ena dagen känns det som livet leker, hästen går fantastiskt etc.. Men nästa dag är jag sämsta ryttaren i heeeela världen och borde börja jobba med att strimla papper eller något som jag inte kan sabba.
QUOTE]
Tack, vi får se hur det går. Har ridit ett par gånger och känslan är dubbel. Han känns jättefin i munnen, har en lätt och lagom kontakt -precis där jag vill ha honom (han har haft lite tendenser att bli stark och då får jag inflammationer i ena axeln), MEN jag känner en tydlig skillnad mellan varven och det känns inte så bra. När jag vänder över i det varvet han visat hältan i så är han inte halt men det känns "jobbigare" -så jag funderar på om han kanske känner av det ändå. Men jag tänker ge det ett tag och låta honom komma igång i kroppen ordentligt och se sen.
och det fetstilta... Det hade kunnat vara jag som skrev -men då om den andra hästen. Motivationen är i botten. Har haft en period som gått riktigt skit, sedan har jag haft 2-3v där det känts ljusare igen men nu har det svängt tillbaka igen. Och jag blir tokig. Jag vet hur jävla fin hon kan vara och blir så frustrerad när det inte går framåt. Kan inte avgöra om det är jag som rider för dåligt för hästen (som inte är så enkel heller iofs) eller om hon helt enkelt inte vill. BLÄ