Dressyrsnack nummer 18

Underbar vinterkväll i skogen med Zacke igår😍. Absolut älskar att vara ute och galoppera i månskenet🩷. Resten av gänget jobbade också fint men turen med Zacke var magisk! 18 år i år och nu börjar han fatta att han får galoppera fort och inte behöver låtsasskygga för att sen dra😅.Visa bifogad fil 160635
Gudars så ljuvligt! Så avis på riktig vinter och möjligheten att rida i snö. Vi har ju bara alternerande bottenlös sörja så att tom preppade ridvägar känns som geggamojja, alternativt fruset knöggel som man bara vrickar sig på. Så drömmigt att kunna galoppera i snö så jag blir grön av avund.

Gudars så ljuvligt! Så avis på riktig vinter och möjligheten att rida i snö. Vi har ju bara alternerande bottenlös sörja så att tom preppade ridvägar känns som geggamojja, alternativt fruset knöggel som man bara vrickar sig på. Så drömmigt att kunna galoppera i snö så jag blir grön av avund.
Det är sån lyx här vinterid med skottad och preppad bana i skogen😍! Sen är vägarna absolut perfekta med packad snö. Men idag regnar det och är piss rent ut sagt. Ska bli plusgrader sen hela veckan så när det fryser sen lär det vara skridskobana.

Det är sån lyx här vinterid med skottad och preppad bana i skogen😍! Sen är vägarna absolut perfekta med packad snö. Men idag regnar det och är piss rent ut sagt. Ska bli plusgrader sen hela veckan så när det fryser sen lär det vara skridskobana.
Urk så trist, känns som is är vinterns melodi längre norrut (sådär brukade våra vintrar här nere se ut, isgata med vatten på typ och ren livsfara att ens gå till ridhuset, men i år verkar det - knock on wood - snarare vara fråga om regn och lera). :( Hoppas ni får vinter på riktigt snart igen, måste vara drömmigt att kunna rida på som vanligt utomhus även på vintern. <3

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
597
Senast: Mli
·
Utrustning Hei, Ser etter dressyrsadel og kom i snakk med en som har Devoucoux. Hun påstår at 18 tommer er som en 17 tommer på andre saler. Hun...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: zarmino
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
1 659
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur