Bra mail.Har mailat förbundet om ryttarens filmer. Har fått ett par PM om att ryttaren i fråga inte verkar må så bra vilket gör det hela både sorgligt och svårnavigerat.Visa bifogad fil 155023
Namnen syns dock fortfarande så du vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra mail.Har mailat förbundet om ryttarens filmer. Har fått ett par PM om att ryttaren i fråga inte verkar må så bra vilket gör det hela både sorgligt och svårnavigerat.Visa bifogad fil 155023
Aj dåBra mail.
Namnen syns dock fortfarande så du vetÅtminstone på datorn.
Det finns 2 instagram. En där kommentarer är avstängda till den senaste filmen där. Sen finns det en annan instagram med nyare filmer där det inte är avstängt än, där hittar man även flera filmer från tränare.
Den ena är för och efternamn och den andra är för och efternamn dressage
Samma här..Jag skulle också vilja veta vem denna ryttare är, om någon kan tänka sig att pma mig.
@sassiball framgår i fb-inlägget i inlägg 1412 om jag förstår det rätt.Samma här..![]()
Är jättebra, men vad händer i verkligheten? Hon slutar lägga upp filmer? Och får tränaren att låta bli att lägga upp. Tror vi det kommer ändra träningsmetoderna?Jag fick också svar från Andrea Barth att de ska prata med ryttaren. Så får vi se vad som händer. Känns ändå bra att de tar tag i det.
Jag tror faktiskt att det på sikt ändrar även träningen.Är jättebra, men vad händer i verkligheten? Hon slutar lägga upp filmer? Och får tränaren att låta bli att lägga upp. Tror vi det kommer ändra träningsmetoderna?
Nu har hon tagit bort videon på fb medDet är på Instagram som hon stängt kommentarsfältet efter att någon här kritiserat videon.
Tänker lite samma men vad är alternativet? Att låta hen hållas att lägga ut sånt skräp? Fördelen om hen slutar lägga ut filmer med så dålig ridning är att inga kids ser och "inspireras" och tror att det är så det ska se ut.Är jättebra, men vad händer i verkligheten? Hon slutar lägga upp filmer? Och får tränaren att låta bli att lägga upp. Tror vi det kommer ändra träningsmetoderna?
Tänker lite samma men vad är alternativet? Att låta hen hållas att lägga ut sånt skräp? Fördelen om hen slutar lägga ut filmer med så dålig ridning är att inga kids ser och "inspireras" och tror att det är så det ska se ut.
Men helt otroligt att han läker så braVi var på åb till vet igår och jag måste säga att hästen har läker vansinnigt bra! Helt ohalt på både böjprov och longering. Benbiten ligger still och har inte rört sig så nu provar vi att köra igång och åb i slutet på november om inget annat sker. Så nu ska vi bara få ordning på sadeln.. Förhoppningsvis så kommer sadelprovaren förbi i slutet på v44 så tills dess så kommer jag tömköra. Hästen fick även gå ut i stor hage igen och det var en väldigt lycklig häst jag släppte ut igår!!![]()
Ja det är tur att han läker så bra med tanke på att han envisas med att hitta på dumheter i hagen..Men helt otroligt att han läker så braspännande att höra vilken sadel ni lander på. Vet ju vilket cirkus det varit
Ja det är tur att han läker så bra med tanke på att han envisas med att hitta på dumheter i hagen..
Jag är inställd på att behålla den sadel vi har, har redan provat det mesta och även om det kanske tillkommit några modeller senaste fyra åren så tror jag inte vi hittar någon bättre för hästen iaf. Jag skulle väl egentligen behöva en som var bättre för mig men det är svårt med bred häst och en ryttare som behöver sitta smalt för bäckenet.
Så tror vi helt enkelt river ur all stoppning och gör en helomstoppning som nollställer sadeln lite sas.
fattar precis. Vi fick ju även prova en del sadler. Jag är super nöjd med våran Prestige X-D2 K free D med. Winderen padden under verkar också vara en helt makalös bra grej. Värd alla pengar.Ja det är tur att han läker så bra med tanke på att han envisas med att hitta på dumheter i hagen..
Jag är inställd på att behålla den sadel vi har, har redan provat det mesta och även om det kanske tillkommit några modeller senaste fyra åren så tror jag inte vi hittar någon bättre för hästen iaf. Jag skulle väl egentligen behöva en som var bättre för mig men det är svårt med bred häst och en ryttare som behöver sitta smalt för bäckenet.
Så tror vi helt enkelt river ur all stoppning och gör en helomstoppning som nollställer sadeln lite sas.