Eh, jo?Just det där har nog ingen kunnat undgå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh, jo?Just det där har nog ingen kunnat undgå
Som öd är det bra att ha lite koll ibland för att kunna tänka källkritiskt och inte bara gå på magkänsla. Även om vi alltid ska döma det vi ser för stunden, oavsett om det är på en bara eller en framridning.+ alla
Jag blir så förundrad över hur ni har koll på allt! Relationer, beefs, intriger osv osv. Det känns som att jag bor under en sten och måste fråga om allt.
Eh, jo?
Vilket? Det som hände på GHS?
Jag är inte alls med i matchen
Har även jag lyckats missaVendettan mot just den ryttaren. Han har ju varit inblandad i en annan härva för ca 5 år där han hade 2 hästar för utbildning som ägdes av personen som delade dom senaste bilderna.
Hen har ju skrivit i varenda dressyrtråd om detta både på tidningen ridsport , hippson, blacklist och i varenda dressyrgrupp som finns i 5 år nu.
Jag med! Tur vi har BukeHar även jag lyckats missa
Jag älskar verkligen hans ord "I love the horses so much more than I love the sport". För mig är det liksom kärnan i det hela, det summerar för mig den huvudsakliga anledningen till att jag följer och imponeras av honom, och jag tror att hästvärlden skulle vara en väldigt mycket trevligare plats om fler bara lyckades hålla fast vid den inställningen.
Ja, det är verkligen dubbelt så sett. Fint att höra de orden från Hedin, men samtidigt hemskt att vi lever i en värld där man blir både förvånad och positivt överraskad av att höra något sådant från en elitryttare. Skevt.Ja det gjorde mig också glad att höra! Det borde vara så självklart att tänka "wow, I get to hang out with this/these amazing horse/-s everyday" - det är så självklart för mig att det är den stora ynnesten, oavsett sport och tävlingar.
Men man förstår att det är en kontrast i jämförelse med en viss person som, även efter all kritik, öppet och obrytt ser på hästarna som "sportrekvisit" i första hand. Noll intresse för vad en tvåvägskommunikation skulle kunna ge, så länge den inte ger egen berömmelse och ett fett bankkonto att skryta med.
Hur gammal är Doris nu?168, 168
Doris är typ 160 ish men hon är ju bebis
Haha jo 2 år i april, men min bebis ändå! Hon är himla trevlig! Lite mer nerv än Fumo men han är så Skalman att det kan vara positivt. Hon är rätt så klok och trygg i sig själv, ket transport utan krusiduller och står ut med allt mitt trams som jag gör i miljöträningens namnHur gammal är Doris nu?
Är hon verkligen bebis
Jag hade för mig att hon var två i år men kanske rört ihop dig med någon annan?
Nöjd med henne så långt?
Jag tror vi alla kan relatera till att det bara inte går och man deppar ihop totalt. Jag har iaf suttit och grinat i sadelkammaren efter ridpass otaliga gånger för att jag blivit så besviken på mig själv.Red lite dressyr på Dio i tisdags och blev så ledsen på min egen bristande förmåga. Var så nöjd med träningen även om jag inte förmår kroppen att lyda helt. Var så pepp innan passet men sen kände jag mig bara dålig. Så nu har jag inte pallat rida honom på två dagar för jag känner mig som en påse nötter. JAG VET ju VAD jag ska göra men klarar det inte.
Du kanske inte ska tänka så mycket? Bara göra. Känna in. Hitta känslan. Vara glad över att ni har möjlighet att göra det ni gör, tillsammans.Red lite dressyr på Dio i tisdags och blev så ledsen på min egen bristande förmåga. Var så nöjd med träningen även om jag inte förmår kroppen att lyda helt. Var så pepp innan passet men sen kände jag mig bara dålig. Så nu har jag inte pallat rida honom på två dagar för jag känner mig som en påse nötter. JAG VET ju VAD jag ska göra men klarar det inte.
Nej, inte medvetet - men har på nåt sätt slappnat av mycket mer kring prestation. Det flammar upp ibland att man är dålig eller att det "måste" gå bra. Men sen skäller jag lite på mig själv om det och påminner om att varken jag eller hästen är maskiner.Tränar ni andra mycket mentalt?
Tränar ni andra mycket mentalt?