Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad sorgligt! Beklagar!Vår lilla ponny blev utdömd i måndags och idag fick vi papper från försäkringsbolaget att de godkänner den.
Han köptes från ridskolan för 1,5 år sedan och har varit den perfekta förstaponnyn. Supersnäll i all hantering och hur trygg som helst. Tyvärr håller inte kroppen och han har behandlats i omgångar. Nu senast har han inte svarat särskilt bra på behandlingen och det kändes mer rätt mot honom att sätta stopp här istället för att försöka få igång honom en gång till och så ska han få ont igen.
Lilla finaste ponnyn Visa bifogad fil 131581
Jag med! Min skänkel har börjat pendla lite efter jag fick barn, nånting i balansen som ändrats? Eller bara bålstyrka kanskeKommit på en till sak jag har som mål att bli bättre under vintern. Mitt skänkelläge! Vill försöka få till nåt i närheten av Charlotte Dujardin, Cathrine Dufour och Catl Hester som har perfekta tår som pekar framåt och hela tiden insidan av vaden mot hästen.
Vad kul att komma igång igen! Hoppas det funkar!Vi fick hjälp av @Fiorano igår. Precis vad vi behövde. Jag måste få upp honom mer på yttersidan, så han slutar luta inåt. Det var ok när han var 3, inte när han är 6. Eller snart 7!
Eftersom min häst tydligen inte har några större problem (enligt Scinten) så har jag bestämt att jag ska försöka komma igång på riktigt. Han ska vaccineras mot botulism på måndag och får då ta lite lugnt ngn dag. Sen ska det klippas bort Mammutpäls och tränas minst en gång i veckan. Jag har också fått en annan häst som jag hjälper till med ibland. Så det är jättekul, han är ganska välutbildad men inte superspänstig idag. Men han rör sig lite mindre än Mirre så det är lättare att sitta och fokusera på sig själv.
Kommit på en till sak jag har som mål att bli bättre under vintern. Mitt skänkelläge! Vill försöka få till nåt i närheten av Charlotte Dujardin, Cathrine Dufour och Catl Hester som har perfekta tår som pekar framåt och hela tiden insidan av vaden mot hästen.
Nej vad trist! Hoppas det bara var tillfälligtJag skulle träna igår men kände direkt när jag började trava att hon inte var ren
Kollade henne på lina efter, såg inget uppenbart men var lite ovillig att komma igång i höger varv. Lustigt det där, hur något som kan kännas så väldigt orent när man sitter på sen knappt syns alls. Blev såklart ingen träning, ska kolla ikväll hur det verkar. Med Nellys historik så är det lätt att katastroftankarna skenar men försöker tänka positivt..
Tack, det hoppas jag ocksåNej vad trist! Hoppas det bara var tillfälligt
Hovböld (på gång) tycker jag ibland kan ge sådan där hälta som känns ordentligt uppsuttet men knappt syns från marken.Jag skulle träna igår men kände direkt när jag började trava att hon inte var ren
Kollade henne på lina efter, såg inget uppenbart men var lite ovillig att komma igång i höger varv. Lustigt det där, hur något som kan kännas så väldigt orent när man sitter på sen knappt syns alls. Blev såklart ingen träning, ska kolla ikväll hur det verkar. Med Nellys historik så är det lätt att katastroftankarna skenar men försöker tänka positivt..