Zacke och jag tuffar på efter vårt WE-äventyr i Uppsala. Dressyren där blev väldigt bra och vi fick 73.6%! Första gången över 70% med honom och extra kul att göra det i en MsvB! Nästa tävling är om två veckor och det blir en WE. Sen veckan därefter har jag anmält till två MsvC1. Inte startat MsvC på två år men blev lite sugen på att testa nu när han känns betydligt lydigare även på träns. Dessutom är det grannklubben och det var låg startavgift. Eventuellt blir det en dressyrtävling till i slutet av säsongen men beror helt på vad jag är sugen på.
Fick höra om en ryttare idag som hemmavid rider med dubbla spön och graman. Det är tamejtusan helt jävla galet. Även om hen kan rida svår klass så hade jag a l d r i g ens tänkt tanken att göra nåt liknande. Det gör istället att jag ännu hellre tuffar runt i min fluffsadel och inte är en "riktig dressyrryttare".
Fick höra om en ryttare idag som hemmavid rider med dubbla spön och graman. Det är tamejtusan helt jävla galet. Även om hen kan rida svår klass så hade jag a l d r i g ens tänkt tanken att göra nåt liknande. Det gör istället att jag ännu hellre tuffar runt i min fluffsadel och inte är en "riktig dressyrryttare".