Dressyrnissarnas snacktråd V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd V

Lånar sista knappen=)

Jag skriver inte för ofta i denna tråd men läser den varje dag, så jag känner mig lite träffad att iallafall lägga ut lite bilder på min underbara lilla häst. Tyvärr inga uppsuttna utan bara uppställda. Vi tränar på att ställa alla dessa benen korrekt, vilket är mycket svårt=) Sen ser min häst ut som hon sålt smöret och tappat pengarna på alla bilder, har ni något bra tips på att väcka hästen?=)

Bild på de väldigt uttråkade djuret...
DSC00553.jpg

Bild från i våras...
Harmoniefrberedsinfr3-rstestet043.jpg

DSC00552.jpg

Ha det gott!!!:banana:

Iprincip lämnat denna tråd då folk här inne inte vet skillnad mellan dressyr-forum och föräldrar/barmsnack-forum....
Tråkigt.....:mad:

Ha ha, kunde varit jag. Du hamnar också där en dag.:D

Jag börjar bli sjukt nervös inför lördag, då min pålle ska gå kvalitén. Mkt fina hästar om man kollar i startlistorna. Var länge i valet och kvalet att visa henne, för att hon inte är helt i gång, plus att hon nog är lite efter andra 4 åringar pga fölet förra året. Men nu åker vi, blir bra träning. I mina ögon är hon ju finast. ;) 2 veckor efter kvalitén ska hon flytta hem och jag ska börja rida. Ska bli superkul!

*kl*

Tetris checkades av vet idag och nu är allt kämpande för att få henne fräsch över. Hon är väldigt mycket sämre i synnerhet i det opererade bakbenet. Nästa vecka kommer hon att få somna in. Det gör så fruktansvärt ont att jag inte kan beskriva det.

*kl*

Tetris checkades av vet idag och nu är allt kämpande för att få henne fräsch över. Hon är väldigt mycket sämre i synnerhet i det opererade bakbenet. Nästa vecka kommer hon att få somna in. Det gör så fruktansvärt ont att jag inte kan beskriva det.

:cry:

tiotecken

Så svårt, så smärtsamt.
Jag hoppas ni tar er igenom er sista tid med värdighet. Det förtjänar ni båda.

Det finns inga tröstande ord, när man ska förlora.

Tänker på er och sänder massor med kramar.

*kl*

Åh så fruktansvärt! Har läst lite om dina problem och det fanns alltså en förklaring till beteendet. Det är ingen tröst för dej nu men vi är nog många som känner med dej för att vi vet hur det känns när man står inför det du gör:crazy:

Vilken fin häst du har!
Men jag tror att det är något med de där bruna med vit nos, de är inte så fotogenique av naturen...
Jag har gett upp att ta uppställningsbilder på min Kamel, han vissnar så fort man plockar fram en kamera.
Man får smyga på honom och ta bilder i hagen eller när han tänker på annat, för då kan han vara såhär söt:
IMG_5154-1.jpg

Så oerhört tråkigt, jag ryser i hela kroppen... :(

Jag har följt trådarna här på Dressyr i tysthet då jag inte haft något att bidra med, men jag vill bara säga att jag beklagar, verkligen. :cry:

Hon kan alltså inte gå till avel heller, har ju läst om dina planer på att betäcka med ponnyhingst bl.a?

*kl*

jag beklagar
*krama*

*vet inte om jag skickar till rätt nu men försöker ändå*

Tack va glad jag blir för din kommentar om min lilla bruna med vit nos=)
Aha så det är så man ska göra, smyga på dem i hagen med kameran i högsta hugg=) Det ska prövas, har en bild från i somras men då blir det gärna tråkiga bilder med täcke på....
IMG_82342.jpg

=)

Vacker häst du har, vad är det för stam på honom?

*kl*

Neej....lider med dig! Tetris har jag liksom följt ett bra tag och varit ledsen när hon varit dålig och glad över hennes vackra fölis!

Tänker på dig och skickar massor med styrkekramar!

Tack alla! Jag sitter mest och gråter men försöker trösta mig med att titta på annonser. Behöver verkligen något att se fram emot och vill verkligen ha en ny häst så fort det bara går. Frågan är vad sjutton jag ska ha råd med?? Just nu kollar jag på araber och haflingrar:p.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 667
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar