Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Hon fick kolik. Hon la sig ner och låg med sitt huvud i min famn. Det var då jag kände att det var dags att säga farväl.

Hon fick gå ut och äta betfor på en gräsplätt utanför stallet och hon dog i mina armar.

Men fy vad hemskt! Beklagar verkligen!

Det finns inga ord, och det finns ingen tröst.

Att hon fick somna i dina armar var det finaste slut ni kunde kan ge varandra.:cry::love:

Neej, vad tråkigt!

Beklagar verkligen, hon har alltid varit en av våra favoritbuke-hästar:cry::cry:

/Lavinia och sambo

Så fruktansvärt att höra. Sörjer med dig! Fantastiska lilla Stella, hoppas hon har det bra nu.

Jag beklagar verkligen. :( Vackraste Stella! :love: Kommer aldrig glömma din fina pärla, så otroligt vacker...
*kramar*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ett litet bekymmer och skapar denna tråd - egentligen inte som en fråga utan mer som ett bollplank. Det är så att jag har fått...
Svar
14
· Visningar
2 240
Senast: Meggan
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka