Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte bli sur. Finns så mycket värre saker som jag fått uppleva. Som när hon blivit lämnad kvar inne ensam, lämnad kvar ute ensam
så att hon förlorade sitt foster tidigare i år så att jag fick seminera om och det kostade mig + 15000 kr mer än nödvändigt, när hon nästan
blivit påkörd och fick en spricka i benet, fått benskydden åtdragna så att hon fått blodstopp, blivit stasad och skinnet ringlar av benen...
Allt är relativt.
Jag hade i god ton skickat sms eller ringt (om jag inte träffat personen) o bara upplyst/påmint om rutinen så att nästa gång inte samma fel upprepas. För några år sedan hade jag blivit arg, men knappast längre. Jag har blivit vuxen
Det är 6 hästar i stallet så är inte allt för svårt att hitta rätt täcken nu. Och på min box står det tydligt vilket täcke han ska ha (vid plusgrader det ljusblå eller bruna och då hänger det ena på boxen och vid minusgrader det svarta som hänger på boxen så finns två täcken att välja mellan)
Och dessutom så ska man bara lägga på utetäcken så går egentligen inte ens att göra fel.
anses problemet gravt så ringer man den personen och pratar med den. Passiv agressiva meddelanden på tavlan som alla ska läsa när det samtidigt är riktat till EN enskild person, hör inte hemma i stall anser jag.