Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna Har du strl 36 i fot, 34 i vidd och 52 i höjd så postar jag dom imorgon, mina fötter gör ooooont
Undrar om inte dom "äkta" filtarna kostar runt 1700 , jag minns inte vad min hööks-filt kostade det var jättelängesedan jag köpte det. (det var inte jättebilligt heller) Min filt skiljer sig lite i den gula färgen mot täcket. Det kan hända att hööks numer tar in de äkta täckena.
Hursomhelst så är det ett snyggt täcke
Jag ska kolla i morgon vad det står på mitt golden stripe täcke, jag köpte det från Ingdams för 700 år sedan.
Idag ringde de från bussgods och sa att jag hade ett paket att hämta. Trodde att det var två par Eskadronskydd som jag köpt över nätet, men det var bättre än så! Det var en julklapp från de som äger Barbieponnyn och jag är heeeelt överlycklig! En Golden Stripefilt!! Har velat ha en sån hur länge som helst!
Fast HW har inte ull filtar utan fleece filtar. och det är inte till djur utan till hemmet. Sen har HW täcken i "tyska färger", blå och bruna.
Sen är det ursprungliga att golden stripe är gulrandiga saker....
Nej jag tror de filtarna de sålde i globen var med 80% ull och kostade runt 300 kanske. De var inte dyra iallfall. Men jättefina!