Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Det låter bra :) De jag beställt är bara runt 0,5 cm för höga, ovanför knävecket och inte allt för hårda. Hoppas det går fortare än mina nuvarande Petrie :crazy: Fast det verkar ju inte så lovande att jag fick skavsår(!) av att enbart prova fem-sex par stövlar...

:confused: Pixbox är nedstängt sen den 30 november.
ngn picbox existerar inte vad jag vet?

Jag var där inne i förrgår och det är som super sa att det är nya ägare som håller på att ordna sidan igen. Blev lite förvånad själv :)

Kommer inte ihåg vad modellen heter :o Men har extra hög båge och dragkedja fram. Kan fota imorgon!

du svarade mig på mitt inlägg till oxo, som om det var du som skrivit oxo inlägget ang. pixbox/picbox.

Du är tapper... :D Jag undviker fortfarande mina om jag inte Måste ha stövlar (typ på tävling) och dem köpte jag i våras.

Usch, jag avskyr stövlar, jag vill rida i skor och strumpor. :)

KL

Tystnaden som uppstår när man ringer på en häst till salu, och efter ca 45 minuters samtal frågar vilken prisklass hästen ligger i? ..och får svaret "en miljon inklusive moms".

Jo tack, jag visste att det handlade om en högre summa men det var bara att avsluta lite snyggt och konstatera att hästen i fråga var "något" över budget :o

Till mitt försvar får jag väl säga att det var min mellanhand som hade hittat denna häst via kontakter, och jag tror inte riktigt att hon förhörde sig om priset innan hon lämnade numret vidare till oss...

Aj då:D! Men det där är så himla svårt, samma utbildningsnivå och typ av häst kan ju skilja helt enormt i pris beroende på vem som säljer...

Aj då:D! Men det där är så himla svårt, samma utbildningsnivå och typ av häst kan ju skilja helt enormt i pris beroende på vem som säljer...

Är det rätt namn som säljer kan man plussa på rätt rejält, det lärde jag mig hos H-B! :angel:

Ja, kollar nu! Vilken köttbulle som är inne!:p

Just nu är jag och rider lite hästar på anläggningen här hemma, men flyttar förmodligen tillbaka igen när jag har hittat en talang att ta med.

Flyttade tillbaka hem i samband med att hingsten togs bort då jag inte var i skick för att kunna arbeta (sorg/chock).

Ja, kollar nu! Vilken köttbulle som är inne!:p

Tänkte på det jag också-man såg ju magen stick ut åt sidorna när de filmade framifrån:D!

Cashmir: Förstår att det var jobbit när ni tog bort honom:/. Får hoppas att du far ner igen och fortsätter där:). Vad för häst söker du?

Blir alltid lika irriterad på Laura Bechtolsheimers konstanta småsågande. Har sett henne x flera och ideligen dessa små pickande händer. Skulle vilja sätta mig på dem för att få dem stilla!

Den stackars Mistrals huvud vickar ju i takt med handrörelserna!

Cashmir: Förstår att det var jobbit när ni tog bort honom:/. Får hoppas att du far ner igen och fortsätter där:). Vad för häst söker du?

Ja det var verkligen tungt, första hästen som jag fått ta bort och dessutom den häst som låg närmast hjärtat av alla .. :(

Det är väl budgeten som sätter stopp för det jag egentligen vill ha (färdig YR-häst) så de hästar som har ringts på har varit 5-6åringar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ett litet bekymmer och skapar denna tråd - egentligen inte som en fråga utan mer som ett bollplank. Det är så att jag har fått...
Svar
14
· Visningar
2 240
Senast: Meggan
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst
  • Sabotage?

Omröstningar