Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrnissarnas snacktråd nr 6

Fattar inte hur LB kunde ha högre % än CD och Valegro:/.

Lite roligt att Richard som i princip är gubbe har fräschaste musiken:D.

Håller helt med! Kolla dock in Carl Hester och Uthopia. Vackra uttrycksfulla gångarter och som han rider, helt stilla, inget ryckande i handen. LB skulle nog spana in just detta... Jag tror hon vinner mkt på namnet dessvärre. Lite som när andra storheter rider mindre bra, ibland blir poängen trots det alldeles för hög.

Senast ändrad av en moderator:

*KL

Vad hette sista hästen?
Såg jättehärlig ut :love: Inte trevligaste ekipaget, men hästen blev jag lite kär i :D

kl

Va och hämtade mina stövlar hos skomakaren idag. Dom skulle lästas ut va tanken men dom hade inte gett med sig en mm så det fick bli en kil istället och jag är supernöjd! Sitter som ett smäck:love:

IMAG0457.jpg

Idag ringde de från bussgods och sa att jag hade ett paket att hämta. Trodde att det var två par Eskadronskydd som jag köpt över nätet, men det var bättre än så! Det var en julklapp från de som äger Barbieponnyn och jag är heeeelt överlycklig! En Golden Stripefilt:love::love:!! Har velat ha en sån hur länge som helst!
374606_2576113694037_1590181870_2263013_1597450139_n.jpg

kl

Va och hämtade mina stövlar hos skomakaren idag. Dom skulle lästas ut va tanken men dom hade inte gett med sig en mm så det fick bli en kil istället och jag är supernöjd! Sitter som ett smäck:love:

IMAG0457.jpg

Dom är verkligen snygga, och ser sköna ut dessutom.

Såhär ser mina stövlar ut;
IMG_0045.jpg

Jag hatar dom... vill ha ett par Mountain Horse Victoria high rider istället...

Jag hatar dom... vill ha ett par Mountain Horse Victoria high rider istället...

Vad är det för några? Är det MH´s nya dressyrmodell som heter Victoria? En av tjejerna i stallet har dom och de är jättemjuka! Typ som chaps. Gillar inte.

Det är den från Hööks:). Är tydligen gjord på samma ställe som Shires filtar och det är 100% ull och den är tjock och fin! I love it:love:!

Säljer Hööks Golden Stripes verkligen? Är inte det ett skyddat varumärke? Har en " falsk " golden stripes filt köpt just på hööks och ett äkta Golden Stripes täcke :)

Senast ändrad:

Jo det är den nya modellen som heter Victoria, jag gillar mjuka stövlar, känner inte om jag skänklar hästen eller inte i dom här Königs :p Men måste nog använda dom ett tag till så dom formar sig och mjuknar...

Säljer Hööks Golden Stripes verkligen? Är inte det ett skyddat varumärke? Har en " falsk " golden stripes filt köpt just på hööks och ett äkta Golden Stripes täcke från Ingdams :)

Jag har aldrig fattat vilket märke som är det "äkta":o. För mig är Golden Stripe just färgen och mönstret och just en sån filt i ylle var precis vad jag ville ha:).

Denna är det som Hööks säljer (inte är den särskilt billig heller!):
600083_01.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ett litet bekymmer och skapar denna tråd - egentligen inte som en fråga utan mer som ett bollplank. Det är så att jag har fått...
Svar
14
· Visningar
2 240
Senast: Meggan
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 489
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag hade fått sitta på finaste Dunja förra veckan närde jag en stark förhoppning om att få fortsätta på henne. Det har ju ändå...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flöde i ridningen känns det som! Härligt att känna, minns att det har varit åt andra hållet tidigare. Det är...
Svar
0
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka