Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet....
Mitt nya liv börjar på måndag, hakar du på??
Ja men jag har inte fyra ben o en lång rygg att hålla reda på:smirk: Och inte är jag säker på att hästen kan det heller.
De är knappast födda med att ha en i vissa fall obalanserad klump på ryggen.det är väl klart att hästen kan hålla reda på sina fyra ben? den är ju född till attkunna göra det, precis som vi är födda till att gå med två ben...
Cykling o ridning är kompatila, men inte löpning. har testat.och Axel!
Tänkte börja gå ned i källaren här på företaget där de har ett enklare gym. 2gg/v så SKA jag träna. Lite styrketräning och kanske motionscykel, löpband eller ngt också.
Vad säger ni?
Toppform till nästa tävlingssäsong?
De är knappast födda med att ha en i vissa fall obalanserad klump på ryggen.
Jag tränar också rätt duktigt . Mest kondition dock, försöker springa 2 gånger i veckan+ en gympalektion (styrkepass ofta ) i skolan. Det ger verkligen resultat. Ridningen blir bättre. Ibland kan jag känna att jag är starkare än hästen , det kunde jag inte förut.och Axel!
Tänkte börja gå ned i källaren här på företaget där de har ett enklare gym. 2gg/v så SKA jag träna. Lite styrketräning och kanske motionscykel, löpband eller ngt också.
Vad säger ni?
Ska du tävla i Aerobics eller kroppsbyggeoch Axel!
Vad säger ni?