Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Skall faktiskt erkänna att jag inte hade en tanke på det när jag satte tiderna men just nu är jag ganska nöjd. ;)

Hade samma problem som du ett tag.. hittade ingen playknapp utan fick ladda om hela sidan, vilket kunde ta flera minuter, och jag fick göra om det hela tiden.

Men under den lilla rutan där man väljer kanal, står det "PLAY" ! Klickar man där innan de 20 minuterna har gått (föreslagsvis mellan varje ryttare) så går det bra!:idea:

TACK! gick mkt bättre nu!

I know. :cry: Shit, höjdhopp gör mig så nervös att jag inte kan sitta still, går runt med datorn i famnen och muttrar för mig själv som ett nyutsläppt psycho. :o

ja gillar faktiskt hennes musik! iaf så ären myycket bättre än pianoskiten som amerikanskan hade;D

jag tycker inte hon ser ut som målarfärg som torkar heller som någon sa^^

Jag gillar musiken. Kyra hade kunnat hoppa in i en tecknad (animerad) film när som helst. :D

Det syns att Brinken tränar för Kyra, eller hur det nu är. För de rider väldigt lika.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V