Dreglar med bettskena

Det verkar vara ganska mycket dreggel eller inget alls.. 🤔Men jag kanske kan dra slutsatsen att jag hör till dreglarnas skara. Testade tejpa ihop munnen igår kväll men dreglet pressade sig genom så det blev istället obehagligt.
Bytte örngott mot frottehanduk, det var bättre!

Jag dreglar inte heller utan bettskena men klarar mig inte utan den så då får jag väl dregla då.
Så det är nog väldigt individuellt!
För mig blev det som sagt bättre med skena i underkäken istället för överkäken. Plus känns mindre och kan prata bättre. Inte för att jag pratar så mycket med bettskenan i men ibland blir det några ord med sambon innan vi somnar 😂

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 239
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 403
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 079
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 332
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka