Dränkt i onödiga mail

karamelldrottningen

Trådstartare
Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i inkorgen. Har testat att blocka avsändare men det fungerar inte. Endast en rund cirkel med ett snett streck på. Men fortfarande kommer de mailen fram. Är det någon inställning som jag kan åtgärda eller finns det något att göra?

Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i inkorgen. Har testat att blocka avsändare men det fungerar inte. Endast en rund cirkel med ett snett streck på. Men fortfarande kommer de mailen fram. Är det någon inställning som jag kan åtgärda eller finns det något att göra?
Sortera dem som skräp/spam så slipper du se dem.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 906
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 401
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30