Hon är ju lika rund som minVisa bifogad fil 70984
Drottningen på dygn 325.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju lika rund som minVisa bifogad fil 70984
Drottningen på dygn 325.
Och idag har vi vaxproppar. Dygn 311.Så här ser det ut idag. Dygn 310.Visa bifogad fil 71463
Och idag har vi vaxproppar. Dygn 311.
Nej. Inåtvänd idag. Mjölkstänk på bakbenen. Vaxproppar. Kanske inatt. Eller om två veckorOj! Har det hänt något än.....?
Hoppas att hon kniper ett par dagar till. Gärna en veckaInget föl inatt men nu är det vit mjölk iaf.
Ja kanske hon gör. Man vet ju aldrig. Tre veckor kvar till beräknad fölning så en vecka till hade inte suttit fel. Men det kommer när det kommer. Vi är iaf på dygn 313 nu.Hoppas att hon kniper ett par dagar till. Gärna en vecka
Oh! Ser inte ut att vara långt kvar där inte! Jag ser löjligt mycket fram emot ditt föl, haha! Har följt Rozalie sen föltiden så det känns ju som att man känner er "på riktigt".Efter drygt 3 v med galet mycket förvärkar av och till, med en rejält irriterad och besvärad dam, så var natten som gick väldigt väldigt lugn. I morse var juvret fullt.
Redan förra året vid betäckning sa jag att jag önskade mig en fyrbent födelsedagspresent (fyller år imorgon), vad tror ni? Verkar inte helt omöjligt va?
Visa bifogad fil 71718
Eller hur, känner sammaOh! Ser inte ut att vara långt kvar där inte! Jag ser löjligt mycket fram emot ditt föl, haha! Har följt Rozalie sen föltiden så det känns ju som att man känner er "på riktigt".
Är hon förstföderska? Sådär såg aldrig min ut. Vaxproppar 4 timmar innan fölning ja, men juvret var aldrig så stort.Ja jag undrar om hon tänker föla snart. Dygn 315 idag. Snälla Krax, håll dig ett par dagar till. Visa bifogad fil 71797