Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar på två. En beräknad 2/6 och en 16/6.Uppdaterar idag igen då. Är det bara jag kvar som inte fått föl än?
Gul-genomskinlig mjölk på förmiddagen. Klibbig som igår. Juvret ser ut som innan. Mjölkade inte ur någon droppe nu på kvällen, såg ju på juvret att det inte var klart. Ngt större snippa kanske. Ljusrosa slemhinna, laxrosa skulle man kunna beskriva den som.
Släppte in hagkompisen till henne och de älskar varandra. Började klia direkt. Men imorn får hon gå ensam igen.
Hon är som Ferdinand. Ko-lugn. Gör inte många knop. Vankar runt i sakta mak. Är i botten en ganska vaken häst, men det märks inte nu sista 2 veckorna.
Nej. Väntar vårt andra i början av juli. Det får gärna komma någon vecka tidigare.Uppdaterar idag igen då. Är det bara jag kvar som inte fått föl än?
Gul-genomskinlig mjölk på förmiddagen. Klibbig som igår. Juvret ser ut som innan. Mjölkade inte ur någon droppe nu på kvällen, såg ju på juvret att det inte var klart. Ngt större snippa kanske. Ljusrosa slemhinna, laxrosa skulle man kunna beskriva den som.
Släppte in hagkompisen till henne och de älskar varandra. Började klia direkt. Men imorn får hon gå ensam igen.
Hon är som Ferdinand. Ko-lugn. Gör inte många knop. Vankar runt i sakta mak. Är i botten en ganska vaken häst, men det märks inte nu sista 2 veckorna.
Oj!Juver
Gulaktig och klibbig. Ungefär som när ponnyn hade 24 timmar kvar.Oj!
Vilken färg var mjölken?
Oj låter väldigt tidigt om hon har fem veckor tills bfBörjar bli lite orolig. Krax ska ha om fem veckor men idag kom det lite vätska och jag kollade värdet.
Juvret är inte klart men mjölken är på för god väg att bli klar.
Ja det är inte kul. Men finns inget jag kan göra. Förhoppningsvis är hon bara tidig och håller sig iaf tre veckor till.Oj låter väldigt tidigt om hon har fem veckor tills bf
håller tummarnaJa det är inte kul. Men finns inget jag kan göra. Förhoppningsvis är hon bara tidig och håller sig iaf tre veckor till.
Tack!håller tummarna
Min har med gulaktig klibbig. Men det har hon haft flera dagar nu. Verkar inte vilja föla än. Dock har hon inte hälften av det juvret ditt sto har.Gulaktig och klibbig. Ungefär som när ponnyn hade 24 timmar kvar.