Här är det juver på jäsning, två små bullar har hon nu när hon går in på 318 dygn imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha jag får tyvärr lämna er alla, min fick kolik i helgen och efter många om och men konstaterades det att det inte fanns ngt foster kvar. Hon har antingen kastat det för en tid sen eller så har det absorberats tidigare. Vi har inget märkt på henne, dock har hon inte blivit så tjock som jag velat så visst tänkte jag tanken. Vi får ta nya tag i vår istället. Kram på er och lycka till!
Hon är extremt mammig så tror inte att jag kommer missa henne, hon vill gärna att man håller hoven och sitter helst i knät.
Tack snälla Hehe vågar inte ropa hej, det kan dröja länge än men hon gör sin matte mycket nervös eftersom hon inte alls följer samma mönster som sistGrattis på födelsedagen @Fritidsryttare!
Det kanske blir en lite försenad födelsedagspresent verkar det som
När var hon beräknad ?Gråblaskig mjölk när man klämde idag. Större juver. Står inne och mumsar hö nu, stugsittare som hon är. Laxrosa slemhinnor och slapp i vulvan men inte svullen.
23/3 så hon är tidig än. Fölade sist på dygn 332. Även om juvret är större idag så tror jag det dröjer ändå. Inga vaxproppar och bara väldigt vattnig vätska när man klämmer, kom dessutom bara ur ena spenen idag, i den andra var det helt klar vätska fortfarande.När var hon beräknad ?
Jag lämnar er . Min vackra pippi dog idag .