Jobbigt, hur länge har du vakat nu?Håller på att bli tokig! Fortfarande inget föl! Jag tror att hon kniper
Dansar lite földans för er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jobbigt, hur länge har du vakat nu?Håller på att bli tokig! Fortfarande inget föl! Jag tror att hon kniper
Tack! Kan verkligen behövas! Har vakat i snart en veckaJobbigt, hur länge har du vakat nu?
Dansar lite földans för er
Allt har gått bra, ett mörkbrunt stoföl,
Vi fick hjälpa till att dra ut henne och sedan med att få henne att ställa sig när hon inte lyckades själv första timmen.. Nu går hon själv och diar.. Jag vakar från höloftet för att se när hon bajsar.. Hon är en stor och vild liten krabat :-) lycka till ni andra, kommer att fortsätta följa tråden och heja på er som vakar :-D
Mitt sto har haft det i två dagar nu (fick det i Söndags) men ännu inget föl.Mitt sto har nu fått kristaller på spenarna, hur lång har det gått för er från de fått kristaller tills de fölar?
Båda är på 336Ännu inget föl i sikte..
I går slog mjölken om till helvit.. tja hon ser så redo ut som hon kan göra.. får se hur länge hon tänker vänta tills hon fölar..
Får väl döpa den till "the slow one"
Hon fick vit mjölk i Lördags