Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min förre hade en fotboll o en golvkrubba som han sprang omkring med som åring- 2 årshingst.Hahaha, där sa du något! Jag har en pilatesboll som jag aldrig mer kommer att använda, borde inte den kunna fungera som leksak till fölen? Lille Silvio är jättebusig och skulle nog behöva någon leksak.
Min förre hade en fotboll o en golvkrubba som han sprang omkring med som åring- 2 årshingst.
Han fick även bära hem posten.
var "munnig" hela livet.
Tror att bollen blir poppis.
Svårt att säga, är det bra bete? Hon kanske får tillräckligt? Ser hon ut att behöva mer om du tittar på överlinjen?Nu har min märr totalvägrat att äta K grooven 125. blöt som torr.
gnäggar som tusan, men äter inte.
Köpte fibergi o havre o det äter hon med sin Muskel.
hur mkt behöver hon?
Betar dagtid äter 8 kg hö o silage. 270 dagar o lite fet. 10 mJ i silaget o 72 smrp
Hmmm.Svårt att säga, är det bra bete? Hon kanske får tillräckligt? Ser hon ut att behöva mer om du tittar på överlinjen?
Tror du inte att du hade rätt i att den vände sig mot exit o då har x antal dagar kvar?Bäckenbanden släppte igår, tuttarna är stora (speciellt övre halvan utav spenarna), gått från att ligga stadigt på 37,7 till 36,7-37,3, kliar svansroten för fullt (började nu i em) även kliar bakbenen, hon var totalt tokig igår men lugnare idag, tittar på magen relativt ofta, mjölken fortfarande genomskinlig och magen.. Ja, den är som den var igår... Dock försvann bulan några timmar i natt men är åter på plats igen. Vad tror ni? När tror ni att hon kommer föla? Det är först föderska så det är svårt att beräkna. Hon är dräktig i 322 dygn.
Jag själv tror att det bara är några dagar kvar, men känner inte att jag är en säker källaTror du inte att du hade rätt i att den vände sig mot exit o då har x antal dagar kvar?
@Nightwish vad är det för en linslus som sitter i hörnan på andra bilden?