Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också kom det ett mästerverk . Ett jättestort, vackert sto , Precis vad jag hade beställt ! Lycka till allihopa som e kvar här ett tag till . ...Nu sprutar mjölken och har gjort det snart ett dygn .. Inatt efter 348 långa dagar och nätter hoppas jag att äntligen få träffa mitt lilla underverk . Håll tummarna för mig och mitt sto inatt allihopa , vi kommer behöva det !
Grattis!!! Ser fram emot bilder!Också kom det ett mästerverk . Ett jättestort, vackert sto , Precis vad jag hade beställt ! Lycka till allihopa som e kvar här ett tag till . ...
Inte än tror jag, min väns mamma som ska fölvaka med mig hälsade på häromdagen, hon trodde inte att det var dags ännu.. Hon har vakat över både hästar och kossor när hon pluggade så jag litar på hennes erfarenhet men håller ändå koll utifall något ändras...@Ottilia: Dags att börja fölvaka? Följer dig och räkan då det bara är några dagar mellan räkan och Paj.
Tack fick jobba hårt för bilden.Nämen, oj så häftig bild!