Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
18 på räkan men jag tror nog att det blir lite tidigare :-)Det är väl bara några dagar mellan Paj och räkan? 19:e på räkan? Paj är beräknad till den 21:e men tror att hon fölar tidigare.
Men det är ändå ganska nära. Har du börjat att fölvaka än?Ja
18 på räkan men jag tror nog att det blir lite tidigare :-)
Inte ännu, juvret är inte fullt ännu och "mjölken" är fortfarande genomskinlig... Men snart så!!Men det är ändå ganska nära. Har du börjat att fölvaka än?
Jodå...här går det sakta men säkert framåt, jag hoppas att det blir föl innan helgen är över...
Mitt fullblod föla förra fredagen dygn 333, ett brunt stoföl. Jag var iväg på förmiddagen, inte sett ngt tecken på fölning men hon vänta så fint på mig, när hon såg att jag kommit hem la hon sig ner och föla. Likadant förra gången, föla hon också på förmiddagen och ville inte vara ensam, gnägga efter mig när jag sprang in och ringde barnvakt.
I natt blir det till att vaka, kolla halvblodet nu kl 20 då hade hon vaxproppar, kolla igen kl 22 då spruta det vit mjölk ur henne. Snart ut igen...
Uppe och kolla i natt men ingeting. Ute kl 6 i morse, då var där ett litet fuxföl, sto med bläs och 2 höga bakstrumpor.