Dräktiga inför 2009?

Sv: Dräktiga inför 2009?

Nu står hon på station och är seminerad första gången idag,
hopas hoppas. Hon seminerades med Herzensdieb.

Mitt varmblodssto ska börja semineras om två veckor med Balougraph :)

Jag har 2 ston som ska betäckas i år
e: Maraton ue: Ganesco ska betäckas med Camaro M
e: Quite Easy ue: Cortez ska betäckas med Jaguar Mail

Njeee många som tyckte jag skulle använda honom. Men han är såååå tråkig ju. Finns så mkt intressantare hingstar än Cardento. Man vill ju kanske inte ha en häst som alla andra oxå har?! :grin:

jag har ändrat mig nu också....:D mitt sto åker till stationen i morgon och hon ska betäckas med Camaro M:banana: jag får nämligen färsk på honom och han skall vara högfertil enligt min station, jag har ju ett ganska gammalt sto så det är ju dumt att riskera något när fryst e så dyrt. varför jag ville ha cardento var ju för hans nedärvning av hoppkapacitet men Camaro m har ju verkligen visat framfötterna i årets tester

*kl*

Här är det lite ändring. Ruby skall inte betäckas i år men däremot den nya och som det ser ut just nu så går hon till Balougraph :D

mitt bernsein-sunshine prince sto ska betäckas med herzensdieb.
jag hoppas på en allround fölis:)

Har två ston iväg för betäcknig...

Nf-sto Candinellaf :92 e: Miclas MAdoc ue: Oakleys David
Är betäckt med Åstratorps Mowitz RNF 129

Tysk-sto Prinzess 349
Är/ska betäckas med Szkopul 929

Mitt sto e Sir Caletto - Irco marco betäcktes idag med Diabeu e Clinton.
Om allt går vägen hoppas jag på en framtida hoppstjärna :laugh:

*kl*

Igår lämnade vi våra 2 ston på stationen.

Nactus - Magini - Bonaparte stoet ska betäckas med Uskudar des malais.

Pontus - Indus - Harras stoet ska semineras med Ravell.

Mitt sto e: Don Frederico, är idag konstaterat dräktig, det med Belamour. Ska tillbaka 29/5 och redan skit nervös.

Fick ett underbart stoföl igår e: Cortus- Maraton- Swift
Ska till honom igen !:banana:

Jag har ett sto som är dräktigt med Herzensdieb som ska föla om ett par veckor och ska sedan betäckas om antingen med Herzensdieb igen om fölet blir bra eller med Hampton, vi får se vad det blir efter det att hon fölat.

Jag har ett sto som är dräktigt med Herzensdieb som ska föla om ett par veckor och ska sedan betäckas om antingen med Herzensdieb igen om fölet blir bra eller med Hampton, vi får se vad det blir efter det att hon fölat.

Du bara måste lägga ut bilder på det fölet när det kommer. Är jättesugen på att se bilder på en avkomma av honom

Mitt sto e Sir Caletto - Irco marco betäcktes idag med Diabeu e Clinton.
Om allt går vägen hoppas jag på en framtida hoppstjärna :laugh:

mitt sto har en avkomma efter sir caletto och jag säger bara woaw!!!!! kul! :D:bow:

Jag har 2 ston som ska betäckas i år
e: Maraton ue: Ganesco ska betäckas med Camaro M
e: Quite Easy ue: Cortez ska betäckas med Jaguar Mail

mitt sto, magini-grey maruhu xx, kördes till stationen i fredags för jag skall ha barn vilken dag som helst och ville ju inte missa hennes brunst så lika bra att hon fick åka dit... sagt och gjort, stationen var lite tveksam om hon hade kommit igång för hon har inte riktigt släppt sin vinterpäls, jaja veterinären kom igår för en undersökning och det visade sig att det var i sista sekunden för ägget skall släppa på onsdag!!! panik!! så idag semineras hon mde Camaro M och på onsdag kollas hon igen! lycka till med din betäckning av honom, han skall tydligen vara högfertil vad jag har hört, och hoppas att ditt sto är lika medgörligt som mitt:banana::bump:

Jag har förmodligen två ston som betäcks i år:

Sto 1 e:Marocco-Dragon, betäcks NOG med Fetcher N
Sto 2 e: Lancier-Marocco, betäcks NOG med Figaro R

Skriver NOG eftersom man velar och ändrar sig hela tiden....;)

Ja, han är riktigt fin!
Det är synd att det inte finns fler avkommor efter honom här för stammen är det ju inget fel på :laugh:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Alexandra_W
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Ketrawzc
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 386
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 324
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V