Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Vårat Nactus - Magini - Bonaparte sto ska iväg runt den 12:e Maj och semineras med Ludwigs Champion.
Tanken är att få fram en fin hopphäst som även har bra gångarter och snygg sida.
Eventuellt ska Pontus - Indus - Harras stoet betäckas om i år (har nu ett fint föl e.Corlensky vid sidan) och isf blir det med Ravell även här är tanken att få fram en bra allroundhäst, dock mer åt dressyrhållet.
har du bilder på corlenskyavkomman? blev den så bra som ni hoppats? låter mkt spännande kombinationer
Där är lite bilder på honom i föl 2008 tråden.
Har dock inte lyckats fånga någon exteriört på honom.
Ja vi är mycket nöjda med honom och har fått mycket beröm för honom av folk.
Dock är han ju bara strax 2 veckor gammal så man vet ju aldrig hur allt utvecklar sig, men det blir säkert fortsatt bra får man hoppas.
*KL*
Mitt sto e Escudo I ska betäckas med Nobel 994![]()
Bold Irish**
Vilken spännande stam!! Verkligen intressant tycker jag. Helt klart en häst jag hade tittat extra på.
Hade själv ett jättefint Bold Irish** sto som tyvärr förolyckades i ung ålder, hon var helt otrolig både gångartsmässigt och hoppmässigt. På henne var det Favorit i andra led.
Du har ingen bild på din åring??
Ja jag gillar Bold Irish väldigt mycket. Tycker att det är en hingst som har oförtjänat dåligt rykte.
Tror att hans placering i landet och att han gick på naturligt påverkar negativt.
Nu har jag hittat bilder och filmVerkligen fin!!
Du skall inte sälja![]()
Ja du, hon är en häftig häst! En riktig gummiboll med mycket temperament! Vi har varit i england och tävlat fälttävlan, sedan hoppat och nu är det bara dressyr som gäller. Hon är otroligt rolig att rida på, men svår! Har både trevlig gång och hopp. Skicka PM om du vill se bild.![]()
ingen som skall betäcka med cardento? jag har ett sto efter magini- sweet maruhu xx som jag tänkte betäcka med cardento. är väldigt förtjust i robin z men tror inte han passar till mitt sto. är ute efter en utpräglad hoppavkomma, stoet har tävlat upp till 1.20 själv tills hon blev triangelmärkt pga en transportolycka