C
copy83
Sv: Dräktiga inför 2009?
mitt sto e troll - pegasus är dräktig med hellrik, skall kollas igen (30dygn) imorgon.
mitt sto e troll - pegasus är dräktig med hellrik, skall kollas igen (30dygn) imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knapplån!
Uppdaterar...
Cozzan är fortfarande dräktig trots allt med sitt ben... dräktig med Elegant rp. Nu ska bara benet bli bra också.
Sulana är dräktig med Mambo(arab)
Chami är idag konstaterat dräktig med Friendship.(SWB)
Sto 1 vet vi än så länge är dräktig och hon skall kollas den 4 aug. på 18 dagars kolla. Sto 2 inseminerades idag och skall kollas imon om ägget släppt. Hoppashoppas! eftersom Damino inte kommer att vara tillgänglig efter förste augså jhag hoppas och ber att hon blir dsräktig och att den andra behåller fölet...
Vad har ni betäckt med i år? Eller vad ska ni betäcka med?
Mitt Bellini sto är nu iväg och betäcks med Cairo e.Cortez.
Och Roderick stoet åker till Uskudar om en vecka.
Vad tror ni om detta? O vad har ni själv valt? Vad är syftet med era fölisar?![]()
Hon känns dräktig men det finns inte ett embryo som är 32 dygn där.Något finns där men det kan lika gärna vara en cysta som vuxit. Kan kolla vid 90 dygn om jag vill. Men hon är troligen tom. Inga ägg dock.
Grattis! Kul! Den blir spännade att se!Min är kollad idag på 23 dygn och är DRÄKTIG Med Clinton I
Ska kollas igen på 32 dygn och 45dygn för försäkring!