Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
å andra sidan är det väl ganska lämpligt att kolla för abortvirus när ett sto kastar? (som TS har gjort)
Fan vad trött jag är på vissa människor och svar på detta forum. Ni kan och vet så mycket. Som du Ck i detta fallet. Denna meningen att de inte är lämpliga ger vad?? Om du nu sitter på massa jävla allsmäktig information motivera gärna varför. Det är så jävla kallt att bara konstatera men inte motivera... Du ger mig ingenting, du bara sänker. Och varför säger då 2 oberoende av varandra, veterinärer att hon visst kan anmälas dit och agera amma?! Vi kämpar med detta på alla vis och all konkret fakta och information är jävligt välkommet. Så ska du komma med fler "råd" så berätta
Gärna hur du tänker eller vad du sitter inne med för kunskap eller skit i att svara.
å andra sidan är det väl ganska lämpligt att kolla för abortvirus när ett sto kastar? (som TS har gjort)
Anledningen till att ett sto som kastat inte kan vara en bra amma är att man vet inte varför stoet kastade om det kan vara något smittsamt som stoet tar med sig tex abortvirus osv .
Sen om det finns någon mer andledning vet jag ej .
Mia