Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, fy för den lede. :yuck: Efter ett tag så blir jag rätt trött på att ha fullt med 25-litersdunkar i bilen. Ännu mer trött på dem blev jag när två läckte och jag hade fyllt dem på jobbet, så det hann rinna ut säkert 30 - 40 l vatten i bilen. Nu hade jag ju plastmatta som tog en del och hundfällen som tog något, men det har varit många skift med nedvevade bilrutor i varmgaraget på jobbet. :meh:

Jag köpte en flaska avfettning i vintras, som jag la i bakluckan...
Den råkade visst gå sönder och läcka ut:banghead:

Nja, jag är lite lätt allergisk mot merparten av alla andra mottrafikanter så jag bestämde mig för att hellre gå om det var nödvändigt än att på vinst och förlust riskera livhanken för en slangkoppling. :nailbiting:

Det var lite för spännande för min smak när en långtradare med släp körde på min stötfångare vänster bak och började styra mig åt höger. :eek: Jag blev först rädd att vi krokat i men jag gasade på och kunde räta ut bilen igen och se hur han fortsatte vidare söderut utan att stanna. :cautious: Visst, det är rörigt mellan Roslagstull och Norrtull, många filer och många bilister som ska byta kors och tvärs för att komma åt rätt håll, men det var lite för spännande för att jag skulle gilla det. Vid Haga kunde jag i lugn och ro sedan stanna och inspektera bilen, som tur var så var det bara skrapmärken, men jag hade vilda fantasier om hur hela skiten hängde lös eller var intryckt i skuffen och belysningen i smulor! :crazy:

Jag undrar lite, märkte han inget eller sket han bara i att han körde på mig? :confused:

Undrar samma som du.

Själv bor jag inte nära storstäderna direkt, men har en vänstersväng av E20 och den är illa nog ibland. Har bl.a. blivit omkörd när jag stod i svängfilen (sent på kvällen, men i alla fall...), samt haft en lastbil som körde om en annan lastbil på min högra sida när jag själv var i svängfilen.:nailbiting:

Cancern var inte snäll med honom, men han levde väl ändå upp till sin devis "Live Long and Prosper".
(också lite ledsen i ögat, fast mycket mer än du :p)
Det var inte cancer utan kol. Min fd svärfar gick bort i detsamma för några år sedan, då hade han ändå inte rökt på 50 år! Spock hade inte rökt på 30, gissa hur glad jag är att brorsan och syrran röker ..? Värst är dock när systern till min fd svägerska dog innan hon hade fyllt 50, efterlämnade en dotter. Dotterns far var dömd pedofil och modern hade sparkat ut honom när det kom fram, fatta ångesten att dö ifrån sitt barn och veta att hennes pappa är peddo! :crazy::cry:

Jag måste höra med mitt syskonbarn, han kan ju omöjligt fått vårdnaden? :eek:

Det var inte cancer utan kol. Min fd svärfar gick bort i detsamma för några år sedan, då hade han ändå inte rökt på 50 år! Spock hade inte rökt på 30, gissa hur glad jag är att brorsan och syrran röker ..? Värst är dock när systern till min fd svägerska dog innan hon hade fyllt 50, efterlämnade en dotter. Dotterns far var dömd pedofil och modern hade sparkat ut honom när det kom fram, fatta ångesten att dö ifrån sitt barn och veta att hennes pappa är peddo! :crazy::cry:

Jag måste höra med mitt syskonbarn, han kan ju omöjligt fått vårdnaden? :eek:

Men fy vad hemskt!!! :cry: Hoppas verkligen att han inte fick det, men det är ju Sverige så risken finns juh....:crazy:

Törs väl knappt säga det i den här församlingen men jag har knappt kollat på Spock med kollegor... :o

Själv är jag löjligt nöjd med att min inlämningsuppgift ang sveriges väg till demokrati och kvinnlig rösträtt fick ett A! :banana:Så det var lite värt allt arbete! :D

För övrigt så tror jag mitt tangentbord är lite skitigt.
För närvarande är det mellanslagstangenten som bråkar mest. Och tyvärr har jag ett sånt där :rage:tangentbord som man inte kan plocka av tangenterna för att rengöra. Eller, jo man kan plocka av dem - men inte sätta tillbaka dem.

Såommina inlägg heltplötsligt ser utsåhärsåvetnivarför... (bara hälften av detdärvarmenat attvara ihopskrivet...:rage::arghh:)

För övrigt så tror jag mitt tangentbord är lite skitigt.
För närvarande är det mellanslagstangenten som bråkar mest. Och tyvärr har jag ett sånt där :rage:tangentbord som man inte kan plocka av tangenterna för att rengöra. Eller, jo man kan plocka av dem - men inte sätta tillbaka dem.

Såommina inlägg heltplötsligt ser utsåhärsåvetnivarför... (bara hälften av detdärvarmenat attvara ihopskrivet...:rage::arghh:)
Sälj det dyrt till dom som envisas med sär skrivning... :idea::angel:

Törs väl knappt säga det i den här församlingen men jag har knappt kollat på Spock med kollegor... :o

Själv är jag löjligt nöjd med att min inlämningsuppgift ang sveriges väg till demokrati och kvinnlig rösträtt fick ett A! :banana:Så det var lite värt allt arbete! :D

*viskar* inte jag heller...

GRATTIS!:bump:

Vi är tre stycken då för jag vet bara vem Spock är för att jag kollar på The Big Bang Theory :p

*Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig sett ens en enda Star Wars eller Star Trek eller vad alla dom där stjärnfilmerna heter men det vet jag inte om jag vågar säga högt och jag såg allt att @Blacksmithfarm visade att det är så här man viskar*

*Sådetså*

OCH GRATTIS FRÅN MIG OCKSÅ!!! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 017
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar