Jag firar den med ett glas Amarone och ost & kex - because I'm worth itHur ska ni fira drakdagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag firar den med ett glas Amarone och ost & kex - because I'm worth itHur ska ni fira drakdagen?
Problemet är att få tag i jungfrur bara... det är ett utdöende släkteJungfrur, hur så? Eller, de äter väl andra också, men föredrar jungfrur.
Jungfrur, hur så? Eller, de äter väl andra också, men föredrar jungfrur.
Vadå? Firar inte han fortfarande sin bröllopsnatt?
@Blacksmithfarm
broddar är super... om inte prickikorvarna tyckte att de var så tuggvänliga...
Problemet är att få tag i jungfrur bara... det är ett utdöende släkte.
Men oftast går det att hitta någon som är född i jungfruns tecken, det funkar till gamle Einar iallafall... (han ser dessutom väldigt illa).
Problemet är att få tag i jungfrur bara... det är ett utdöende släkte.
Men oftast går det att hitta någon som är född i jungfruns tecken, det funkar till gamle Einar iallafall... (han ser dessutom väldigt illa).
Om de bara får träkol (FSC märkt givetis!) är de ju vego. Värre om de får stenkol, men de fiser så fruktansvärt när de får det, inte bra för klimatet eller deras magar! Alltid explosionsrisk om de får fel foder!Jag trodde drakar var vegetarianer. Eller frukterian.
Öh... Jag vet inte vad du fått lära dig men... Jag oroar mig seriöst för din tand- och gastrointestinala hälsa om du tror att man måste äta de sakernaIstället för tandborste och tandtråd då??![]()
Japp!När det gäller jungfruar så var det väl för att fånga en enhörning? man var tvungen att vara det. Så därför lyckades vi inte fånga ngn i första tråden. Vi var för slampiga helt enkelt.
Öh... Jag vet inte vad du fått lära dig men... Jag oroar mig seriöst för din tand- och gastrointestinala hälsa om du tror att man måste äta de sakerna. Worried am I, no knowledge of dental care has @Blacksmithfarm
![]()
Dalmatiner... Inte svälja?! Men då går de ju miste om nöjet att spy upp allt mitt i natten igen. Det går ju inte anTänkte att om de tuggar på dem utan att svälja, så rensar det väl lite?(eller blir sår om broddarna är för vassa...
)
Jag har ingen TV. Mamma snodde denni har väl inte missat drakfilmen på tv ??
t v 4 kl 2 ??
Jo - för då sov jag min skönhetssömnni har väl inte missat drakfilmen på tv ??
t v 4 kl 2 ??
En sån mor...Jag har ingen TV. Mamma snodde den![]()
HAHAHA - tillåt mig småle...Dalmatiner... Inte svälja?!
Kära Drakar och Enhörningar.
Jag har nu (efter att delat sängen (lite svårt att få den att stå upp ordentligt nu när den är i två delar) med min fru i en hel vecka) lite funderingar: När kommer storken med BARNET/N?
Vi har hållit hand varje natt (den med ring på), pussat på kind godnatt varje kväll och i går var vi även hos en biodlare för att titta på blommor och bin (hade med en stor bukett blandade sorter) men fortfarande ingen storkjävel.
Lämnade även lapp på dörren och alla fönster med adressen till hotellet här i varma landet ifall storken skulle försöka lämna BARNET till lägenheten hemma i kalla landet.
Vad gör vi för fel?
Mycket tacksam för skyndsamt svar.
PS. Läser ikapp alla 13 sidor ++ ni åstadkommit när jag kommer hem nästa söndag. DS.