lille ErrolJa, lille Errol. Men det slutar lyckligt för honom med kärlek och jetdrift![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lille ErrolJa, lille Errol. Men det slutar lyckligt för honom med kärlek och jetdrift![]()
Errol var stationens maskot, tills han blev kär i en stor drake och flyttade ihop med henne.lille Errolär det din drake? Har du fött upp han själv?
Jag fick drakförbud i samma veva som jag fick avelsförbudHur många här i tråden har drakar? Har inte koll på alla.
Så fort jag hör ngn prata om enhörningar tänker jag på snusk. Det är denna trådens fel..![]()
Hur många här i tråden har drakar? Har inte koll på alla.
Jag har absolut INGA drakarHur många här i tråden har drakar? Har inte koll på alla.
Nu ljuger du!! Du har till och med lagt ut bild själv!!Jag har absolut INGA drakar![]()
Nu ljuger du!! Du har till och med lagt ut bild själv!!![]()
![]()
Jag tror inte ett ögonblick på det där, så där ser både hunden, maken och barnen ut när de är extremt skyldiga!
Inga drakar, bara enhörningar och två befjädrade dinosaurier. Lite sugen på en drake däremot, vore praktiskt nu med all is så slipper man gå med broddar, bara kola upp draken och ta med på promenad!Hur många här i tråden har drakar? Har inte koll på alla.
Hmm, mina enhörningar har hornen på magen och brukar stå och vifta med dem? De hävdar att de är enhörningar iaf, när jag anklagade dem för att vara snuskiga och hotade med kastration? Eller LJÖG de för mig?
Självklart ljög de. Lila horn i pannan annars ingen enhörning.Hmm, mina enhörningar har hornen på magen och brukar stå och vifta med dem? De hävdar att de är enhörningar iaf, när jag anklagade dem för att vara snuskiga och hotade med kastration? Eller LJÖG de för mig?![]()
![]()