Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dvärgdrake? Eller en vinglös drake?
Eller en noll-hörning...Dvärgdrake? Eller en vinglös drake?
Hmm, undra om jag ska lägga in en beställning till min (enormt skickliga) sykonsult/bästa kompis? Hon är fantastisk att sticka och virka...Naaaa, såna vill jag ha!
![]()
Låter ju kanon! Rolig arbetsplats är värt mycket det medSå, nu har jag tackat jag till det andra jobbet. Ingångslön på 28 000, vinstandelar i företaget, glasögon, tandvård och friskvård som personalförmån och, tack och lov, generös flextid kring lunch så jag hinner hem och gå ut med hundarna (det är annars 15-20 minuters körning enkel väg till arbetsplatsen). Ska bli superspännande eftersom det är en yrkeskategori som jag aldrig har jobbat inom tidigare, plus att jag har hört av många att det är en jätterolig arbetsplats
Känns som att nu skiter jag i media... det har varit så mycket strul genom åren![]()
Vissa har boll eller kedjetäcken, jag har visst katttäcke med spinnfunktion för välgörande vibrationer. Pat pend.
Givetvis! Finns även en akupunkturfunktion inbyggd, AcuClaw, som är rörelseaktiverad.Jag antar att det har den senaste Purr™-teknologin inbyggd?
Einar låter hälsa att han gärna vill vara hjälte-drake i en barnbokVad säger ni om barnbok med fina bilder?
Vad säger Einar?
Ja, lille Errol. Men det slutar lyckligt för honom med kärlek och jetdriftDen såg olycklig ut...
Jag har bara gamle Einar kvar nu, eftersom alla värmedrakarna flyttade söderut i september... det var förresten i samma veva som jag gick i pension som värmedrak-tämjare och bossHur många här i tråden har drakar? Har inte koll på alla.