Damn! Måste visst ta ett snack med grabbarna..Självklart ljög de. Lila horn i pannan annars ingen enhörning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Damn! Måste visst ta ett snack med grabbarna..Självklart ljög de. Lila horn i pannan annars ingen enhörning.
Om jag hittar en semla så äter jag nog en sån. (För det gör jag aldrig annarsHur ska ni fira drakdagen?
Om jag hittar en semla så äter jag nog en sån. (För det gör jag aldrig annars)
Vad äter drakar till vardags?Ingen som ska äta tårta?
Vad får drakarna att äta idag?
Vad äter drakar till vardags?
Ingen som ska äta tårta?
Vad får drakarna att äta idag?
Vad äter drakar till vardags?
Riktigt stark laphroaig förstås!!
Om jag hittar en semla så äter jag nog en sån. (För det gör jag aldrig annars)
![]()
Tsk tsk
Jag blir lagbrytare ikväll!!
GLÖM DET!!!Du måste ju följa jordbruksnämnden!
![]()
GLÖM DET!!!Jag ska mumsa och glufsa och käka tills det sprutar ur öronen på mig!
Vilket brukar ske strax innan en hel semla...
![]()
Jag vill slå ett slag för broddar!Utan dem hade jag nog slagit ihjäl mig idag... Vet ni hur det blir om det först snöar drygt 2 decimeter snö, sen regnar lite på det och så fryser det på lite under natten för att sen tina upp till en halv plus grad? Snorhalt är rätt svar...
![]()
Hm efter två hundar som går åt olika håll... Roligare kan man ha det! Synd bara att gruset tittar fram här och där, spark hade varit roligt!![]()
![]()
Tsk tsk
Jungfrur, hur så? Eller, de äter väl andra också, men föredrar jungfrur.
Vadå? Firar inte han fortfarande sin bröllopsnatt?Förrestän borde inte @Pegasus63 dyka upp snart? Eller har han fastnat i någon cell någonstans?![]()
Oj så god semlan är.![]()
Tsk tsk