Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära Drakar och Enhörningar.

Jag har nu (efter att delat sängen (lite svårt att få den att stå upp ordentligt nu när den är i två delar) med min fru i en hel vecka) lite funderingar: När kommer storken med BARNET/N?

Vi har hållit hand varje natt (den med ring på), pussat på kind godnatt varje kväll och i går var vi även hos en biodlare för att titta på blommor och bin (hade med en stor bukett blandade sorter) men fortfarande ingen storkjävel.

Lämnade även lapp på dörren och alla fönster med adressen till hotellet här i varma landet ifall storken skulle försöka lämna BARNET till lägenheten hemma i kalla landet.

Vad gör vi för fel?

Mycket tacksam för skyndsamt svar.

PS. Läser ikapp alla 13 sidor ++ ni åstadkommit när jag kommer hem nästa söndag. DS.
Jag blir lite bekymrad, vad är det du har delat i två som inte vill stå? O_o Ibland kan man behöva skicka in en beställningssedel också så man får rätt barn till rätt stork...

Kära Drakar och Enhörningar.

Jag har nu (efter att delat sängen (lite svårt att få den att stå upp ordentligt nu när den är i två delar) med min fru i en hel vecka) lite funderingar: När kommer storken med BARNET/N?

Vi har hållit hand varje natt (den med ring på), pussat på kind godnatt varje kväll och i går var vi även hos en biodlare för att titta på blommor och bin (hade med en stor bukett blandade sorter) men fortfarande ingen storkjävel.

Lämnade även lapp på dörren och alla fönster med adressen till hotellet här i varma landet ifall storken skulle försöka lämna BARNET till lägenheten hemma i kalla landet.

Vad gör vi för fel?

Mycket tacksam för skyndsamt svar.

PS. Läser ikapp alla 13 sidor ++ ni åstadkommit när jag kommer hem nästa söndag. DS.
Ni gör helt rätt :up:.
Men de flesta storkar brukar ha ganska lång leveranstid, kollade ni inte det finstilta vid beställningen?
Runt 9 månader brukar det vara.
Det är för att det tar så lång tid att hitta alla delar, ni vill väl ha ett eller flera barn där alla delar sitter på eller hur :confused::idea:.
Så ni har lite för bråttom bara... :D ta det lilla lugna eller "chilla" som dom något större barnen slänger sig med :p.

Ni gör helt rätt :up:.
Men de flesta storkar brukar ha ganska lång leveranstid, kollade ni inte det finstilta vid beställningen?
Runt 9 månader brukar det vara.
Det är för att det tar så lång tid att hitta alla delar, ni vill väl ha ett eller flera barn där alla delar sitter på eller hur :confused::idea:.
Så ni har lite för bråttom bara... :D ta det lilla lugna eller "chilla" som dom något större barnen slänger sig med :p.

Tack för svar, vi beställde över Världens Vida Nät, så det finstilta klarade vi inte läsa pga upplösningen på Ajfånen frugan använde vid tillfället.

De flesta storkar flyttar söderut över vintern, så de få som övervintrar har mycket att göra. De brukar hålla sig i Skåne dessutom, vet inte var ni bor?

Jag tror nog att @Pegasus63 med hulda fru finns liite längre söderut än Skåne för tillfället (eller har iaf varit) :D Vilket är ju bra storkmässigt :up:

@Pegasus63: Låter som om ni beställt från en kvalitetsstork, dvs det tar lite längre tid innan leverans för det ska bli helt perfekt. Fanns det någon enhörningsinstruktion bifogat med beställningsbekräftelsen? Kan nog vara bra att kolla upp det :)

Draken i Hobbit- filmen var ju inge snäll ju..:mad:
Det är väl relativt. Tänk om han trodde att han gjorde dem alla en tjänst, jag menar... Du såg ju vad som hände med Thorin när han såg allt guldet? Smaug visste att människor, dvärgar osv. var svaga så naturligtvis ville han, som den godhjärtade varelse han var, skydda dem och valde därför att offra sig själv. Och vad är tacken?

Han hade sjysst accent också, för övrigt. Jag är svag för brittisk accent :love:

@athena_arabians Det lät inget vidare. Men tror du att svenska vischan hade varit bättre? Jag tror inte det kommer komma några storkar hit heller, och även om de gjorde det har de inget att hämta. Jag överlämnar mer än gärna vidarebefolkningen av planeten till andra som känner sig manade.

Jag kommer troligtvis aldrig träffa Storken heller. Jag har inte bestämt vad jag tycker om det.
Vissa dagar känns det underbart och andra dagar inte underbart.
Tänk om man ångrar sig om man inte träffar Stork?
Svårt att veta..,:crazy:

Jag kommer troligtvis aldrig träffa Storken heller. Jag har inte bestämt vad jag tycker om det.
Vissa dagar känns det underbart och andra dagar inte underbart.
Tänk om man ångrar sig om man inte träffar Stork?
Svårt att veta..,:crazy:
Ingen stork här heller, hade några månaders ångest över det när svägerskan väntade på storken andra gången, men det gick över, glad för det numera. Men visst kräver det noggrant övervägande. Studiebesök på något storklager kanske? Tror de kallas dagis..

Ingen stork här heller, hade några månaders ångest över det när svägerskan väntade på storken andra gången, men det gick över, glad för det numera. Men visst kräver det noggrant övervägande. Studiebesök på något storklager kanske? Tror de kallas dagis..
För min del räcker det med att jag hälsar på min bästa kompis (hon har tre stycken storkprodukter) eller lyssnar till när min syster berättar om hur det är att natta min systerdotter. Syrran drömde en gång i tiden om en stor familj... Sedan fick hon sin dotter. Och har därefter filmat när lillan har varit som värst för att kunna ta fram filmen och påminna sig närhelst hon får någon sjuk idé om att skaffa fler.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 303
Senast: Tantan
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 847
Senast: Derivata
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
524
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka