Vågade inte lägga ut de blodiga exemplen. Finns ju dom som är mer kräsmagade än jag.
Bältdjur verkar vara populära att köra över och sen fota. #roadkill
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vågade inte lägga ut de blodiga exemplen. Finns ju dom som är mer kräsmagade än jag.
äsch då... Lite blod har väl ingen dött av?Vågade inte lägga ut de blodiga exemplen. Finns ju dom som är mer kräsmagade än jag.
Man kan kalla det en naturlig fallenhet, eller en special skill (typ som hemliga agenter borde ha).Snart är även denna tråden full..
Heja oss vad vi är duktiga på att fylla tråd efter tråd med livsnödvändigheter!
Tyckte väl att jag kände igen stilen, det var du som slog kullerbyttan va? Fortfarande på sniskan ser jag.Idag har jag och mina vänner haft roligt.
http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/utrotningshotade-pandor-aker-kana/
Men det är ju positivt att ni får möjlighet att ha lite roligt i vardagen. Men fick ni inte stickor i baken?Idag har jag och mina vänner haft roligt.
http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/utrotningshotade-pandor-aker-kana/
Tyckte väl att jag kände igen stilen, det var du som slog kullerbyttan va? Fortfarande på sniskan ser jag.
Håller tummarna. Men tror förstås att du fixat det galant.Just nu är jag helt slut i huvudet... Nationellt prov i matte tar på krafterna... Men nu är det avklarat så är det bara att hoppas att man blir godkänd...
Precis min åsikt. Men alla verkar inte hålla med mig. Konstiga människor.äsch då... Lite blod har väl ingen dött av?
Måste vara för att de inte är norrbottningar...Precis min åsikt. Men alla verkar inte hålla med mig. Konstiga människor.
Kanske till viss del men hade kollegor som blev gröna i ansiktet när jag och en till pratade slakt vid fikabordet. Sårskador och marsvinsvar uppskattades inte heller.Måste vara för att de inte är norrbottningar...
de var sörlänningar förklädda till norrbottningar...Typ som får i ulvakläder (eller var det tvärtom? )Kanske till viss del men hade kollegor som blev gröna i ansiktet när jag och en till pratade slakt vid fikabordet. Sårskador och marsvinsvar uppskattades inte heller.
Konstiga typer, de sitter säkert inte och kollar på abscesser på tuben heller.Kanske till viss del men hade kollegor som blev gröna i ansiktet när jag och en till pratade slakt vid fikabordet. Sårskador och marsvinsvar uppskattades inte heller.
Antagligen, en ska int' vara blöt ...de var sörlänningar förklädda till norrbottningar...Typ som får i ulvakläder (eller var det tvärtom? )
ugh, har huvudvärk. Sitter och försöker klura på uppslag till TV-reportage...
Här har det öst ner snö de senaste dagarna... Vi har fullt tillräckligt så om någon vill ha är det bara att komma och hämtaOch förresten. Det spösnöar. Äntligen!
Semi-latent psykopat med våldstendenser?Vad är jag då som tycker att det roligaste med jakten egentligen är att ta ur, flå och sedan stycka?
Här har det öst ner snö de senaste dagarna... Vi har fullt tillräckligt så om någon vill ha är det bara att komma och hämta
Skicka hit! Vi behöver lite ljus i mörkret. Varför gå i lera och sörja när man kan vara på hal is och ha det glatt?Här har det öst ner snö de senaste dagarna... Vi har fullt tillräckligt så om någon vill ha är det bara att komma och hämta