Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vågade inte lägga ut de blodiga exemplen. Finns ju dom som är mer kräsmagade än jag. :)
Bältdjur verkar vara populära att köra över och sen fota. #roadkill
äsch då... Lite blod har väl ingen dött av? :sneaky:

Snart är även denna tråden full..
Heja oss vad vi är duktiga på att fylla tråd efter tråd med livsnödvändigheter! :):banana::love:
Man kan kalla det en naturlig fallenhet, eller en special skill (typ som hemliga agenter borde ha).

Kanske till viss del men hade kollegor som blev gröna i ansiktet när jag och en till pratade slakt vid fikabordet. Sårskador och marsvinsvar uppskattades inte heller. :confused:
de var sörlänningar förklädda till norrbottningar...Typ som får i ulvakläder (eller var det tvärtom? :confused:)

ugh, har huvudvärk. Sitter och försöker klura på uppslag till TV-reportage...

Vad är jag då som tycker att det roligaste med jakten egentligen är att ta ur, flå och sedan stycka? Norrbottning kan jag inte kalla mig även om jag drömmer mig tillbaka till mitt år i jämtland... Men lantis kanske duger? :D

Jag vill också ha snö!!! :arghh: Den fina lilla snön vi hade smälte bort och gjorde isgata av grusvägarna... Inte helt kul kan jag säga...

Här har det öst ner snö de senaste dagarna... Vi har fullt tillräckligt så om någon vill ha är det bara att komma och hämta :meh:
Skicka hit! Vi behöver lite ljus i mörkret. Varför gå i lera och sörja när man kan vara på hal is och ha det glatt? :idea:

Hm, var länge sedan jag lyssnade på Lars Ekborg, idag hade det inte gått att köra en sån här monolog. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka