Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
De ska vara där de hör hemma! Punkt slut!
Bara för att det är lättare att gå på vägen? Hur skulle det se ut om alla djuren gick på vägen?

Jo så här:
grind-roadkill-toy-300x250.jpg

Och det går faktiskt inte för sig. Man kan ju få blod på bilen. :rage:

Bara för att det är lättare att gå på vägen? Hur skulle det se ut om alla djuren gick på vägen?

Jo så här:

Vad kul det vore om alla vilda djur gick på vägen.:laugh:
Fast bara vissa tider så ens bil inte blir förstörd.

@Snurrfian har väl jägarexamen? Hon kanske vet. Jag tycker bara att de där vilda grisarna är läskiga. :nailbiting:
:D Skjut grisarna så slipper du bli störd av dem och får massor av mat i frysen! win/win liksom! :up: De grisar vi har i våran skog är extremt skygga, det räcker med att visa sig för att de ska fly så orädda grisar har jag ingen koll på... Men låta mycket skulle vara mitt tips! :D

Jag behöver råd- På grusvägen som jag går för att komma till bussen har jg ibland mött vildsvin. Hur ska man bete sig då? De är inte rädd utan står bara still på vägen och tittar på mig. Jag har försökt att låta, låta med mobilen etc men det hjälpte inte. Vildsvinen segrade för de stod still en kvart på vägen och jag vågade inte gå förbi. :laugh:
De är ju stooora... Och typ 5 st i flock...:nailbiting:
Vill inte bli attackerad... Gör nog ont...samtidigt som jag tycker svinen också har rätt att gå på vägen... :)
Ta med bössa eller klubba. Det är ju snart jul så vad bättre än att fixa julskinkan färsk och på egen hand? :sneaky:

Varför skulle svinen behöva vara på vägen? De får väl hålla sig i skogen där de här hemma! :mad:
men skogen är ju full av ryttare, eftersom det är där DE hör hemma (om man frågar medelålders gubbar i volvo eller på fyrhjuling)
:D Skjut grisarna så slipper du bli störd av dem och får massor av mat i frysen! win/win liksom! :up: De grisar vi har i våran skog är extremt skygga, det räcker med att visa sig för att de ska fly så orädda grisar har jag ingen koll på... Men låta mycket skulle vara mitt tips! :D
:grin: Vad var det jag sa?:sneaky:

Ta med bössa eller klubba. Det är ju snart jul så vad bättre än att fixa julskinkan färsk och på egen hand? :sneaky:

men skogen är ju full av ryttare, eftersom det är där DE hör hemma (om man frågar medelålders gubbar i volvo eller på fyrhjuling)

:grin: Vad var det jag sa?:sneaky:

Jag har redan beställt julskinka... en glad gris...:laugh: Undrar om jag kan reklamera om hen inte är tillräckligt glad? :meh:
Vad smakar vildsvinsjulskinka?

Hm.. gud vad alla hens här är okvinnliga.. Skjuta och klubba...:rage:
Jag är inte helt säker på att barrträd har ett egentligt kön, men... Även om det är okvinnligt så känns det mer hälsosamt för en själv att ta det mer manliga alternativet och klubba eller skjuta ner svinen än att ta den kvinnliga vägen och antingen förgifta dem eller tjata dem till döds... Just my 2c...

Vildsvinsjulskinka... Så gott att man blir helt vild! :sneaky:

Jo så här:

Ser ju inte ut att vara någon större risk för blod i ovanstående exempel, mer som polyester? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka