Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skicka hit! Vi behöver lite ljus i mörkret. Varför gå i lera och sörja när man kan vara på hal is och ha det glatt? :idea:

Hm, var länge sedan jag lyssnade på Lars Ekborg, idag hade det inte gått att köra en sån här monolog. :o

Jag håller med honom om mopedister, var några ungj-lar som snurrade omkring här i somras dygnet runt! :rage:

Det är en klass 1 varning för upp till 20 cm snö och jag bara :banana:
I måndags ösregnade det så snö är väldigt välkommet. Jag hoppas på att kunna fara ut och långgaloppera med Torsten när han vilat klart. :D

WOW du prickade in mig perfekt! :D Det var därför jag blev moderator... Eller nej vänta det vara nog kanske tvärtom... ;)
Jag är som lite sådär bra på att analysera folk över nätet. Borde nog börja göra det proffesjonellt.

Förresten... SS? :cautious: Du kanske inte är så semi-latent som jag trodde. Du kanske är helt öppet psykopat med våldstendenser. varför skulle du annars ta emot mystiska paket från de där snubbarna? Har du inte lärt dig av vad de gjorde i Tyskland?!

Men he hinn ju smälta! :arghh:
Hur seg är du? De här drivorna blir kvar till maj, sanna mina ord. Nog hinner du kapa en frysbil och komma upp innan dess.

Förresten... SS? :cautious: Du kanske inte är så semi-latent som jag trodde. Du kanske är helt öppet psykopat med våldstendenser. varför skulle du annars ta emot mystiska paket från de där snubbarna? Har du inte lärt dig av vad de gjorde i Tyskland?!

.
Barret barret du är ju inte med i snacket liksom, du måste liksom hänga med på språket fattaru, SS står ju för Secret Santa och det var då inte i tyskland! :D

Barret barret du är ju inte med i snacket liksom, du måste liksom hänga med på språket fattaru, SS står ju för Secret Santa och det var då inte i tyskland! :D
Det är vad de vill att du ska tro. Lita inte på någon förutom dig själv... och på dig själv inte alltför mycket.
1bc999c7b7ea9f638486b0c0bf5aa9b7485052f0cf83048d2622e507813e7c7f.jpg

Vad är jag då som tycker att det roligaste med jakten egentligen är att ta ur, flå och sedan stycka? Norrbottning kan jag inte kalla mig även om jag drömmer mig tillbaka till mitt år i jämtland... Men lantis kanske duger? :D

Jag vill också ha snö!!! :arghh: Den fina lilla snön vi hade smälte bort och gjorde isgata av grusvägarna... Inte helt kul kan jag säga...

Flå och stycka...
Huvaligen vad läskigt...
Själv äter jag dock kött... Heja dubbelmoral! :banana:

Flå och stycka...
Huvaligen vad läskigt...
Själv äter jag dock kött... Heja dubbelmoral! :banana:
:D Tur att du inte barn till mig, mina barn har varit med sen de var små, äldsta hade en period när hon tyckte att det var äckligt men det har börjat gå över och nu pratar hon om att hon vill ta jägarexamen! :up: Lite större får hon bli så hon kan skjuta hagel utan att få ont! Men sen så ska hon få gå!

Själv sitter jag och klipper med ögonen efter nattskiftet. Inget sova idag, knappt kommit ihåg att äta. Lämnade bilen på verkstan i morse, sen hem och väntade på elektrikern, snackat massor med skit och haft jättetrevligt, så trevligt att han hann inte klart idag utan kommer och gör det sista på tisdag! :cautious::o

Åkte med lånebil och hämtade min på verkstan, ny tid för reparation 8/1 så de hinner få hem reservdelar men kors i taket, de tog varken betalt för felsökningen eller lånebilen! :banana:Å andra sidan hittar biljäveln själv dit nu så de tycker väl synd om mig. :meh:

Handlat, hem till elektrikern, när han åkte så var jag till hästarna och tittade till de stora + hämtade hösilage till de små. burit ved, tänt eld, smuttar whisky och har ögonlocken på halv stång. :crazy:

Självcensur. :angel:
Om någon hann läsa måste jag i sann, norrbottnisk jägarna-anda radera spåren även om det inbegriper blod på bilen. O_o

Senast ändrad:
Åh pandan har helg!
Pandan ska sova, baka, städa, gå skogspromenad, bada i badkar, träffa pandafamiljen, titta på stjärnhimlen. :love:
Låter helt underbart. Har inte heller några större planer i helgen. Hade tänk börja röra på Torsten Häst efter hans vintervila men kom fram till att det får bli efter jul. Har jouren på jobbet från tisdag eftermiddag till fredag kväll så är nog likest att han får vänta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka