Purina DM eller Hill's m/d. Det finns så himla många olika märken på marknaden nu så jag har rätt dåligt koll rent allmänt.Tackar! Då skippar jag det. Tips på annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Purina DM eller Hill's m/d. Det finns så himla många olika märken på marknaden nu så jag har rätt dåligt koll rent allmänt.Tackar! Då skippar jag det. Tips på annat?
Mjau blötmat är prisvärt
"Kött och animaliska biprodukter* (varav nötlever 10%, oxkött 2% i biten), mineralämnen"
Min lilla äter Smaak, och det verkar ha väldigt hög smaklighet med tanke på att hon valde bort den RC Babycat jag också fick med henne.
Deras foder för vuxna kastrater har också hög proteinhalt och relativt lite onödigt trams, det kanske kan vara värt att kolla på? Finskt märke, betydligt billigare än de långväga importerade fodren.
Jag har börjat snegla på Monster pet food.
Finns som spannmålsfritt (eller enbart glutenfri), svenskproducerat dock inte enbart svenskt innehåll.
Jag har börjat snegla på Monster pet food.
Finns som spannmålsfritt (eller enbart glutenfri), svenskproducerat dock inte enbart svenskt innehåll.
Mina tycker den är hyfsad. Dom gillar mjau blötmat bättre .
Två av dom fångar möss också så det kanske påverkar?Kan jag skicka mina på kurs? Jag vill ju ge blötmat.
Två av dom fångar möss också så det kanske påverkar?
Mina kräsna, bortskämda flickor äter Gourmet blötmat. Det är ett förhållandevis billigt foder.
Sen har de fri tillgång på Royal Canin torrfoder, vilket jag vet att inte många katter kan ha…
Båda är perfekta i hullet, fina i pälsen och ser allmänt välmående ut.