Dövmetoden??

peace

Trådstartare
Var inom i affären idag, tittade lite i tidningsstället, såg då en rubrik i en hundtidning "Träna med dövmetoden":confused:, någon som vet vad det går ut på? Ångrar "nästan" att jag inte köpte tidningen, men den var himla dyr!!

Sv: Dövmetoden??

Såg inte att det var en hundtidning du refererade till först. Så jag tyckte också att det var synd att du inte köpte en tidning, för det hade varit kul att veta hur man kunde gå ner i vikt med hjälp av dövmetoden (japp, trodde det var en bantningsmetod).

Såg inte att det var en hundtidning du refererade till först. Så jag tyckte också att det var synd att du inte köpte en tidning, för det hade varit kul att veta hur man kunde gå ner i vikt med hjälp av dövmetoden (japp, trodde det var en bantningsmetod).

Ha Ha Ja det hade kanske varit något:D:rofl:

Teckenspråk för hundar heheeh haha.. Ingen aning.:D

Det kanske är något liknande "silvertejpsmetoden"? Dvs, att uppföra sig som om man hade silvertejp över munnen.
Dövmetoden skulle jag tolka som att man ska träna sin hund som om den vore döv, alltså inte prata och tjata så mkt, utan tänka på kroppspråk.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka