Dotter med hårig rygg

P

prallan

Min 3,5åring har och har alltid haft längre hår än normalt på ryggen. Vet någon om det kommer växa bort?, vi trodde det men hon har ju det fortfarande:crazy:
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Min dotter som är 4,5 har oxå hår på ryggen. Jag trodde det skulle försvinna under första året, men det är fortfarande kvar...
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Hmm, har du hört med någon, typ BVC vad de säger?
 
Sv: Dotter med hårig rygg

I vårat fall, så var det så, men nu är det lite mörkare, som vanligt kroppshår
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Min minsta son är 8 år och han har alltid varit luden på ryggen och är det fortfarande.
 
Sv: Dotter med hårig rygg

ok, är jag genus-okorrekt som tycker det är värre för tjejjer?:o Jag vill inte hon ska ha hårig rygg:(
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Varför spelar det roll för dig? Så länge hon inte lider av det är det väl inget problem. Men om du börjar tycka att det är fel kommer hon också få problem med det.
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Min lillasyster var rätt bebisluden tills hon var en 7-9 år, nu är hon 13 år och len som en barnrumpa på ryggen ;)

Is i magen, vad spelar det för roll på en 3 åring ?
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Nej, inte på en 3 åring, jag oroar mig för när hon blir större
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Jag är 18 och har fortfarande ljust babyhår på min hals. Har haft ända sedan jag föddes, lite jobbigt. Men är det mörkt så går det ju att ta bort med hjälp av IPL behandling och jag kan garantera att jag gärna skulle gjort det om det gick att ta bort mina vita hårstrån.
 
Sv: Dotter med hårig rygg

Jag är 18 och har fortfarande ljust babyhår på min hals. Har haft ända sedan jag föddes, lite jobbigt. Men är det mörkt så går det ju att ta bort med hjälp av IPL behandling och jag kan garantera att jag gärna skulle gjort det om det gick att ta bort mina vita hårstrån.

Jag har så i ansiktet. På kinderna och överläppen, men mest polisongområdet och längs käklinjen. Även lite under hakan, men det syns inte lika mycket.
Det är inte långa strån, men störande ludet :crazy: Har varit så sen jag föddes, dock lite mer som liten. Är rödhårig o har dåligt med pigment, så ståna är liksom ögonbryn och ögonfransar "blonda" så mest syns det ludna när jag är solbränd. Jag tänker inte på det så ofta, men ibland så syns det bättre o då "ser" jag det. Har funderat på att ta bort det, typ vaxa, men är rädd för starkare återväxt så jag törs inte.

Jag har nog vant mig så pass att jag inte kommer ta bort det heller.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 618
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 206
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag reflekterade över en sak när dottern skrek över en spindel och en insekt på studsmattan. Jag var likadan när jag var liten fast 10...
Svar
7
· Visningar
387
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp