Donald Trumps andra presidentperiod fortsättning på "Valet i USA"

Jag vill för övrigt varmt rekommendera The Daily från 27 januari, om Trumps nära medarbetare Stephen Miller. Det är rysansvärt men klargörande (och mycket intressant med slutsatsen att den enda som kan hindra Miller för att bli hur extrem som helst råkar vara Donald Trump, när han känner för det).
Se där ja 🤔

För de som har intresset och kunskapen om börsen så är det definitivt bråda dagar där de kan göra enkla pengar. Tur de skattar som oss andra på vinsten (än så länge iaf), även om det kan vara "enkla pengar" är jag tyvärr så ointresserad att det inte är för mej...

Men absolut är detta en "trump effekt" går ju inte att förneka...

För de som har intresset och kunskapen om börsen så är det definitivt bråda dagar där de kan göra enkla pengar. Tur de skattar som oss andra på vinsten (än så länge iaf), även om det kan vara "enkla pengar" är jag tyvärr så ointresserad att det inte är för mej...

Men absolut är detta en "trump effekt" går ju inte att förneka...
Mnja fast på isk betalar man ingen skatt på vinsten

Moget och statsmannamässigt idag.

1738608450597.webp

Hur många amerikaner blev arbetslösa från en dag till en annan?
10235

Men det är nog inte riktigt så enkelt, de finns över hela världen och lagstiftningen ser olika ut på olika ställen.

Och sista ordet är inte sagt.

Man måste såklart förstå att ska man skattebefria de allra rikaste så måste det finansieras. Den illegale invandraren Musk har agerat igen i eget intresse.

10235

Men det är nog inte riktigt så enkelt, de finns över hela världen och lagstiftningen ser olika ut på olika ställen.

Och sista ordet är inte sagt.

Man måste såklart förstå att ska man skattebefria de allra rikaste så måste det finansieras. Den illegale invandraren Musk har agerat igen i eget intresse.
Vad jag läst så finns det rapporter om att Musks springpojkar (som på riktigt i vissa fall var tonåringar!) installerade PRIVATA servrar för att hantera informationen. Någon som kommer ihåg vad som var problemen med Hillary Clintons mejlskandal.....?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka