Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och en jättebebis som undrar varför de inte jublar.Om det är något land som borde öka försvarskostnaderna är det Kanada. För närvarande är det 1.37% av BNP och de har en stor och mäktig granne som hotat att annektera dom.
Kan du sammanfatta? Jag vägrar att öppna länkar till nazistens plattform och på så sätt skapa mer trafik till den.Jag är ganska säker på att den här franska parlamentarikern Claude Malhuret är väl insatt i vad som sades under "Leaders’ summit on Ukraine" i London i söndags. Han summerar rubbet på 8½ minuter, och är måttligt imponerad av Trump och hans ketamine-fuelled buffoon.
Här får du en rörig sammanfattning på 11:40 på Youtube.Kan du sammanfatta? Jag vägrar att öppna länkar till nazistens plattform och på så sätt skapa mer trafik till den.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/franske-politikerns-kritik-mot-usa-en-pajas-pa-ketamin-/Kan du sammanfatta? Jag vägrar att öppna länkar till nazistens plattform och på så sätt skapa mer trafik till den.
Jag tycker tvärt om att det finns en tillfredsställelse i att plattformen förmedlar kritisk information om ägaren.Kan du sammanfatta? Jag vägrar att öppna länkar till nazistens plattform och på så sätt skapa mer trafik till den.
Ägaren till plattformen har enligt uppgift deletat Claude Malhurets orginaltweet,Jag tycker tvärt om att det finns en tillfredsställelse i att plattformen förmedlar kritisk information om ägaren.
Han kan gott stå för den spridningen av information.
Och twitter har utsatts för massiva attacker, inte riktigt samma sak. Men ändå.Läste att Tesla rasade 15 % bara idag. Money talks.
Det är Elon Musk som är bitter över sin dotter som han ville behålla som son.Här är listan på de termer som numera inte får förekomma i sjukjournaler, enligt en CDC researcher som mailat Washington Post:
Bioligically female
Pregnant person
LGBT
Transsexual
Transgender
Non-binary
Assigned male at birth
Assigned female at birth
Det är liksom inte bara Elon Musk, högern i USA har lagt enormt mycket tid på att tala om transpersoner som ett hot och lägre stående människor i flera år. Vi ser hur det spillt över i transpaniken som återfinns i Sverige också. UK är ungefär lika vidriga som USA, men ursprungligen kommer trenden från katolska länder i Sydamerika.Det är Elon Musk som är bitter över sin dotter som han ville behålla som son.
Där verkar bara män och därmed söner räknas.
Så oerhört medeltida.