Verkligheten!Vad har du för källa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligheten!Vad har du för källa?
Inte för att det är meningsfullt att fråga dig saker eller försöka få dig att diskutera eftersom du kör med proklamationer men för att tydliggöra för andra som kanske inte vet sanningen så svarar jag ändå.Dax att skriva om Artikel 5 så att det bara gäller länder som kan betala 5% av sin BNP på försvar då Donald kräver mer
Jag gillar henne! Hon hör också till de jag tror skulle kunna vara framtiden i partiet (om hon fick en chans, hon blev ju dissad av sitt parti ganska nyligen när hon kandiderade till en höjdarposition i en tung kommitté). Gillar hennes ganska hands-on approach till de hon representerar, och att hon lyckas tilltala Trump-väljare, inte för att hon ger avkall på sina värderingar, utan snarare för att hon uppfattas som tillräckligt antietablissemang. Hon har också varit en av de mest effektiva kommunikatörerna nu när stora delen av partiet sover.Nu blir jag ju nyfiken på hur du ser på AOC? (Du har säkert skrivit det förr, jag har dålig koll bara.)
Utan frihet så har det andra inget värde.Tex Sverige vill hellre lägga mycket pengar på vapen och försvaret och dessutom ta snabbare beslut på detta än på tex skola, fritidsgårdar, vård och omsorg.
Vi lägger till en källa på det också.USA lägger INTE 5% av sin BNP på sin krigsmakt. Ska de göra det lär de gå i konkurs.
Nä precis. Tom Miljöpartiet anser nu att lägga pengar på vapen och försvaret är viktigare än att rädda klimatet. Det tyckte man inte förrUtan frihet så har det andra inget värde.
Det handlar om prioriteringar.
Tagga ned nu.Dax att skriva om Artikel 5 så att det bara gäller länder som kan betala 5% av sin BNP på försvar då Donald kräver mer
Det där är ett bra gott råd som många borde ta till sig.Vi har pratat om det här, ta dina mediciner enligt föreskrift och skölj inte ner dem med smuggelsprit. Din verklighet blir inte verkligare för att du äter lustiga små svampar, det bara känns bra när du inte orkar IRL. Testa att sova lite så har resten av världen hunnit ikapp dig.![]()
Varför först raljera mot mej och sedan ändra så att det inte ska uppfattas som personligt påhopp på mig. Du kör en del sånna fula trix mot migTagga ned nu.
Trump kräver för han inte fattar hur det funkar, han tror det är gratis beskyddarpengar rätt in på hans konto.
Och så är det inte.
Ja, det hade varit intressant att se effekten om inte lånen förnyas eller nya ges från Europa.Intressant läsning i Expressen om att Europa har hållhake på USA i form av att äga en jättedel av USAs statsskuld.
Just pengar är väl något som Trump förstår...
Med fast växelkurs mot rubeln kanske?Lagförslaget “Golden Age Act of 2025” har skickats in till den Amerikanska Kongressen. Går det igenom kommer en bild på Donald J Trump istället att pryda alla 100$ sedlar från 2028.
Då blir oljan billigMed fast växelkurs mot rubeln kanske?
Oljan blir billig när Trump inte får någon och Kanada säljer den till EU istället.Då blir oljan billig![]()
Raljera mot dig?Varför först raljera mot mej och sedan Varför först raljera mot mej och sedan ändra så att det inte ska uppfattas som personligt påhopp på mig. Du kör en del sånna fula trix mot mig
Om jag minns rätt.Vad tror ni om det rapporterade grälet mellan Rubio och Musk? Normalt för vilken administration som helst, eller ett tecken på nåt?
(New York Times rapportering om detta fick mig att falla till föga och teckna prenumeration, trots att jag lovat mig själv att inte göra det för att NYT är så sjukt besvärlig att säga upp. Men deras journalistik och journalister får vara värda det, ett tag.)
Trump grep väl in till slut och sa att ministrarna var ansvariga och Musk skulle återgå till att vara rådgivare. Återstår att se om han håller fast vid det.Vad tror ni om det rapporterade grälet mellan Rubio och Musk? Normalt för vilken administration som helst, eller ett tecken på nåt?
(New York Times rapportering om detta fick mig att falla till föga och teckna prenumeration, trots att jag lovat mig själv att inte göra det för att NYT är så sjukt besvärlig att säga upp. Men deras journalistik och journalister får vara värda det, ett tag.)
Det är garanterat en normal företeelse i vilken administration som helst - men det här är ju inte en normal administration så svårt säga vad det betyder, eller om det blir några konsekvenser åt något håll.Vad tror ni om det rapporterade grälet mellan Rubio och Musk? Normalt för vilken administration som helst, eller ett tecken på nåt?