Don Frederico

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Peak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 908

Peak

Trådstartare
Har sökt efter trådar om honom här på Buke. Men det var glest..

Har nyligen fått upp ögonen för denna hingst (har troligtvis vart blind :p ) - och vet bara det om honom som står på Flyinges hemsida.

Don%20Frederico.jpg

Någon som vet hur han är i temprament? Vad han nedärver? Etc.

Sv: Don Frederico

Stabilt temperament och nedärver REJÄLT. Det är en maffig hingst, så det bör vara ett lätt sto.

Annars mycket fin, jag har sett honom "live" flera gånger.

/C

Är han lika imponerande när man ser honom live som på film?
Vet du (eller någon annan bukare) när det kommer tillfälle att se honom i Sverige igen?

Någon som vet om han har "en egen" hemsida?

Det kryllar inte direkt av DF-avkommor i Sverige.
Jag har sett några via utländska videoannonser och de har varit fina. Känns som DF även är poppis i Tyskland för priserna har varit rätt höga? Eller så vet tyskarna att Svenskarna känner till DF och därför kan ta ut högre pris ;o)?!

Jag har bara sett en live och det är en bekant som har köpt en valp efter DF u: W-linje.
Snygg, flott sida och korrekt, 8-mässiga gångarter inte iögonfallande på något sätt.
Mkt tilltalande temperament/psyke och verkar ha mkt lätt för sig, lätt för samling.

Importerad från döjtschland, dyr.

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 800
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 030
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 407
Senast: Sasse
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 513
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka