Dominus sadlar

pomelo

Trådstartare
Har sett i tidigare trådar att det är en del som har Dominus sadlar. Är det någon som har lust att dela med sig lite bilder på dem. Både med häst och utan.

Sv: Dominus sadlar

Jag har en! Dock inga bilder för tillfället, ska se om jag kan fixa några nu i helgen när pållen tävlar!
Den är iaf väldigt skön men tyvärr ser de ut som att vi får byta sadeln för den ligger inte så bra på min nya häst...

Sv: Dominus sadlar

foderhästen hade en, den ska säljas. tyvärr ingen bild såvitt jag vet. Eller jo, men man får med mig på köpet :p

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: MJLee
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
843
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka