Relativt frisk. Hon hade skadats i en allvarlig bilolycka o efter det andats genom ett hål på framsidan av halsen o hade kunnat leva tills hon blev mormor.Men hon ryskan var hon också sjuk eller hon var bara rent av en försökskanin??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Relativt frisk. Hon hade skadats i en allvarlig bilolycka o efter det andats genom ett hål på framsidan av halsen o hade kunnat leva tills hon blev mormor.Men hon ryskan var hon också sjuk eller hon var bara rent av en försökskanin??
Jo viste vore det bra om man kunde omvandla plast till ren vävnad, men det tror jag inte på i dagsläget eftersom inga belägg finns för att en strupe ska kunna omvandla ett plaströr till levande vävnad. Nja, jag ser inte honom som en duktig läkare inom just det området eftersom han dessutom mörkade allt negativt och överdrev det lilla posetiva som fanns att redovisa. Det var som att läsa rena lögnen i hans rapporter.Asså jag tror själva tanken är rätt så vettig, OM man lyckas med ÅR av förstudier och djurtester såklart, men själva grejen med att kunna byta ut söndriga eller döende kroppsdelar med "plast" är nog inte så dum...
Och just han ska man nog inte släppa i närheten av andra människor mer!
Han ansåg att enda anledningen till att de andra patienterna dog var att de redan var så svårt sjuka att det var för sent att rädda dom. Och det skulle han bevisa genom att operera en ung frisk människa.Han ansåg väl att överlevnadschanserna var större på en frisk? Vad vet jag
Tänk att du missat chansen att få gifta dig med honom i VatikanenHahahahahaha!!!
Nä, den snubben har jag inte träffat
Jag var också rätt förfärad över hur läkarna behandlade Julia Tuulik, den ryska patienten.
De sa till henne att det var hennes egen inställning som till 50% avgjorde utfallet av operationen, och efter uppvaket stod det flera stycken omkring henne och sa till henne upprepade gånger att sluta grina.
Men hon ryskan var hon också sjuk eller hon var bara rent av en försökskanin??
Som patient, absolut. Jag menar mer kollegor.
Jag ser alla hans offer som försökskaniner, oavsett sjukdom. Det kan aldrig vara okey att testa sådana oprövade metoder på någon, oavsett hälsostatus.
Tänk att du missat chansen att få gifta dig med honom i Vatikanen
Det lär vara en relativt modern påve, men jag vet inte om han skulle viga en dubbelfrånskild judinna... Jag kan ju kolla, Paolo kanske är singel nu?
Om inte annat tror jag nog Paolo är öppen för att leva i synd så av den anledningen behöver du inte tveka! Han verkar inte vara någon paragrafryttare
Skriver upp honom på listan om jag behöver fler servicemän, då
Rektorn på KI ser ut att få sitta kvar
Säkert en politikerDet är ju bedrövligt. Vem bestämmer över hans anställning?
Paolo fixar allt!Det lär vara en relativt modern påve, men jag vet inte om han skulle viga en dubbelfrånskild judinna... Jag kan ju kolla, Paolo kanske är singel nu?
Enligt honom själv, regeringen och styrelsen.Det är ju bedrövligt. Vem bestämmer över hans anställning?
Det lär vara en relativt modern påve, men jag vet inte om han skulle viga en dubbelfrånskild judinna... Jag kan ju kolla, Paolo kanske är singel nu?